reklama - zainteresowany?

Zrównoważona turystyka. Strategiczny wybór projektów ICT - Onepress

Zrównoważona turystyka. Strategiczny wybór projektów ICT
ebook
Autor: Beata Gontar, Zbigniew Gontar
ISBN: 978-83-8088-583-7
stron: 160, Format: ebook
Data wydania: 2018-01-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,23 zł (poprzednio: 24,65 zł)
Oszczędzasz: 22% (-5,42 zł)

Dodaj do koszyka Zrównoważona turystyka. Strategiczny wybór projektów ICT

Tagi: Zarządzanie | Zarządzanie projektami

Nowa wizja rozwoju Polski zawarta w Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju, zakłada budowanie wizerunku naszego kraju jako atrakcyjnej, bezpiecznej i otwartej destynacji turystycznej. Obejmuje ona m.in. rozwój tzw. przemysłu czasu wolnego, w tym sektora gospodarki turystycznej, a także koncentrację potencjału finansowego lokalnego biznesu na jednym, dużym i kompleksowym produkcie turystycznym. Przewiduje się uruchomienie zintegrowanego produktu turystycznego, umożliwiającego efektywne prowadzenie działań promocyjnych, co będzie stymulować ruch turystyczny i przyczyni się do wzrostu gospodarczego.

W niniejszej książce autorzy proponują budowę zintegrowanego produktu turystycznego wokół idei miejskiej zrównoważonej turystyki oraz oferują narzędzia ewaluacyjne umożliwiające ocenę współpracy miasta z wyższymi uczelniami i korporacjami ICT we wdrażaniu pilotażowych rozwiązań. Na potrzeby publikacji stworzono listę potencjalnych pilotażowych projektów ICT wspierających strategię miejskiej zrównoważonej turystyki, m.in. budowy smart society w ramach projektów rewitalizacyjnych realizowanych na podobnej zasadzie, jak w korporacji Panasonic w Tokio czy Berlinie. Zaproponowano metodę oceny i hierarchizacji projektów ICT wspierających rozwój miejskiej zrównoważonej turystyki, pozwalającą oszacować wartość współpracy miasta z interesariuszami przy realizacji wspólnych projektów innowacyjnych.

Dodaj do koszyka Zrównoważona turystyka. Strategiczny wybór projektów ICT

 

Osoby które kupowały "Zrównoważona turystyka. Strategiczny wybór projektów ICT", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Zrównoważona turystyka. Strategiczny wybór projektów ICT

Spis treści

Dodaj do koszyka Zrównoważona turystyka. Strategiczny wybór projektów ICT

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.