reklama - zainteresowany?

Szef, który myśli, bo warto i się opłaca - Onepress

Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
mp3
Autor: Andrzej Jeznach
ISBN: 978-83-283-5729-7
stron: 328, Format: mp3
Data wydania: 2019-06-17
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 12,90 zł (poprzednio: 58,64 zł)
Oszczędzasz: 78% (-45,74 zł)

Dodaj do koszyka Szef, który myśli, bo warto i się opłaca

Tagi: Kompetencje osobiste | Przywództwo | Zarządzanie

Rozmowa Piotra Kraśki z dr. Andrzejem Jeznachem w programie "Fakty o świecie" W TVN24 BiS >>

12 pytań - Droga do prawdy i dobrego życia - przeczytaj wywiad z autorem >>

Andrzej Jeznach opowiada, jak od bankructwa i samotności doszedł do "dobrego życia" - przeczytaj wywiad z autorem >>

„Nie spoglÄ…daj w przyszÅ‚ość, tylko wyjrzyj za okno” - przeczytaj wywiad z autorem >>

Książka Andrzeja Jeznacha jest dzieÅ‚em niezwykÅ‚ym. Dla mnie jest pierwszÄ… tego typu publikacjÄ…, jakÄ… udaÅ‚o mi siÄ™ przeczytać w ciÄ…gu blisko trzydziestu lat obecnoÅ›ci w biznesie. Jej autor z wielkÄ… starannoÅ›ciÄ… i wyczuciem materii eksploatuje bogactwo filozofii starożytnej i nowożytnej, agnostycznej i religijnej, od Wschodu do Zachodu, by uzyskać wskazówki, jak skutecznie organizować pracÄ™ ludzi dla pożytku Å›wiata i ich samych. Pokazuje nie tylko, że filozofia ma praktycznÄ… wartość, ale też że tej wartoÅ›ci my, przedsiÄ™biorcy i menedżerowie, przeÅ‚ożeni i podopieczni, nie powinniÅ›my przeoczyć.

Prof. Andrzej Jacek Blikle, autor Doktryny jakości

Åšwiat biznesu przechodzi totalnÄ… transformacjÄ™. W dynamicznym, sieciowym Å›wiecie idea hierarchicznej korporacji staje siÄ™ anachroniczna nie tylko dla dużych, ale także dla Å›redniej wielkoÅ›ci firm. Dla zrozumienia zmian zachodzÄ…cych w stylu zarzÄ…dzania, warto zapoznać siÄ™ z perspektywÄ… praktyka - Andrzeja Jeznacha, który od lat wdraża ideÄ™ delegowania uprawnieÅ„ i decentralizacji, a w swojej książce uÅ›wiadamia jak wielkÄ… rolÄ™ odgrywa w tej ewolucji klasyczna myÅ›l filozoficzna. W jego podejÅ›ciu nie jest to tylko sprawa sposobu zorganizowania pracy, ale także szerszego celu i wartoÅ›ci, które za tym stojÄ…. Innymi sÅ‚owy: aby być skutecznym menedżerem, musisz stać siÄ™ lepszym filozofem! Serdecznie polecam!

Dr Witold Jankowski, redaktor naczelny "Harvard Business Review Polska"

Autor, bÄ™dÄ…cy od ponad 25 lat przedsiÄ™biorcÄ… i menedżerem, w tym z wieloletnim doÅ›wiadczeniem w tzw. "turkusowym" zarzÄ…dzaniu, przedstawia swoje doÅ›wiadczenia i rozumienie tego czÄ™sto zbytnio ideologicznie przedstawianego nurtu: podstawa zarzÄ…dzania XXI wieku to rzetelne refleksyjne myÅ›lenie. Filozofia i ideologia różniÄ… siÄ™ celem - podczas gdy ideologia sÅ‚uży przekonywaniu, usprawiedliwianiu i motywowaniu do konkretnego dziaÅ‚ania, filozofia realizuje przede wszystkim cele poznawcze. Teorie zarzÄ…dzania wypracowane w poprzednim stuleciu okazujÄ… siÄ™ czÄ™sto bezradne w konfrontacji z wyzwaniami, jakie stawia przed nami wspóÅ‚czesność. Warto wówczas siÄ™gnąć do źródeÅ‚ ludzkiej cywilizacji, czyli do filozofów. Bo "dzisiaj już nawet przyszÅ‚ość nie jest taka jak kiedyÅ›". A to wÅ‚aÅ›nie niejasna przyszÅ‚ość w bÅ‚yskawicznie zmieniajÄ…cym siÄ™ Å›wiecie budzi w ludziach najwiÄ™kszy niepokój.

 

 

Dodaj do koszyka Szef, który myśli, bo warto i się opłaca

 

Osoby które kupowały "Szef, który myśli, bo warto i się opłaca", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My
  • Insight. Droga do mentalnej dojrzaÅ‚oÅ›ci

Dodaj do koszyka Szef, który myśli, bo warto i się opłaca

Spis treści

Dodaj do koszyka Szef, który myśli, bo warto i się opłaca

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.