reklama - zainteresowany?

Zjawisko fluktuacji sprzedawców w świetle badań empirycznych - Onepress

Zjawisko fluktuacji sprzedawców w świetle badań empirycznych
ebook
Autor: Krzysztof Cybulski
ISBN: 978-8-3639-6236-4
stron: 260, Format: ebook
Data wydania: 2015-09-24
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 27,20 zł (poprzednio: 34,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-6,80 zł)

Dodaj do koszyka Zjawisko fluktuacji sprzedawców w świetle badań empirycznych

Tagi: Zarządzanie

Niniejsza monografia posiada wyraźnie interdyscyplinarny charakter. Tworząc ją, spożytkowano dorobek wielu różnych dyscyplin naukowych, takich jak: marketing, teoria organizacji, socjologia i psychologia organizacji, zwłaszcza w aspekcie zarządzania zespołami sprzedawców. Przede wszystkim zaś udało się dokonać identyfikacji luki badawczej, jaką jest kompleksowa ocena fluktuacji sprzedawców z perspektywy menedżerów organizacji sprzedażowych. Przyjmując jako podstawę teoretyczną ("wiodącą teorię") koncepcję upper echelons theory, zmodyfikowano ją i dostosowano do specyfiki zarządzania organizacjami sprzedażowymi. Pozwoliło to z kolei na budowę modelu postrzegania fluktuacji sprzedawców przez menedżerów sprzedaży i w konsekwencji umożliwiło powiązanie rozważań teoretycznych z częścią empiryczną monografii.

Dodaj do koszyka Zjawisko fluktuacji sprzedawców w świetle badań empirycznych

 

Osoby które kupowały "Zjawisko fluktuacji sprzedawców w świetle badań empirycznych", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Zjawisko fluktuacji sprzedawców w świetle badań empirycznych

Spis treści

Dodaj do koszyka Zjawisko fluktuacji sprzedawców w świetle badań empirycznych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.