reklama - zainteresowany?

Zasady pracy - Onepress

Zasady pracy
Autor: Templar Richard
TÅ‚umaczenie: Piotrowska Dorota
ISBN: 978-8-3886-0781-3
stron: 220, okładka: miękka
Data wydania: 2007-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 26,92 zł (poprzednio: 34,51 zł)
Oszczędzasz: 22% (-7,59 zł)

Dodaj do koszyka Zasady pracy

Tagi: Kompetencje osobiste | Twoja kariera

Jesteś świetny w tym co robisz. To niezaprzeczalny fakt.

Ale bezbÅ‚Ä™dne wykonywanie swoich obowiÄ…zków to za maÅ‚o. JeÅ›li chcesz iść do przodu potrzeba ci czegoÅ› jeszcze. Musisz być postrzegany jako Ten WÅ‚aÅ›ciwy. Z lektury Zasad pracy dowiesz siÄ™, jak tego dokonać zakÅ‚adajÄ…c, że z doskonaÅ‚ym wykonywaniem powierzonych Ci zadaÅ„ nie masz najmniejszych problemów.

Przeciętny pracownik koncentruje się jedynie na tym, co robi. A idzie o to, aby myśleć kategoriami zarządzającego bez względu na zajmowane stanowisko, aby przyczynić się do sprawnego funkcjonowania firmy. Gdy ludzie przekonają się, że potrafisz rozwiązywać problemy całej organizacji, a nie tylko niewielkiego, przydzielonego ci wycinka, znajdziesz się na prostej drodze do sukcesu. Ale jak tego dokonać? Oto odpowiedź: przeczytaj tę książkę i postępuj zgodnie z przedstawionymi w niej Zasadami.

Zasady pracy to także podrÄ™cznik dla samej organizacji: zastój, przesadne skupianie siÄ™ na wewnÄ™trznych celach firmy, na jej systemach i procedurach, jest dla niej ogromnym zagrożeniem. A dochodzi do tego, gdy każdy ma przed oczyma przede wszystkim wÅ‚asnÄ… produktywność, zamiast skutecznoÅ›ci. Czyli wtedy, gdy nie postÄ™puje zgodnie z Zasadami.

Inni mogą być nieźli. Ty bądź najlepszy.


Dodaj do koszyka Zasady pracy

 

Osoby które kupowały "Zasady pracy", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Zasady pracy

Spis treści

Dodaj do koszyka Zasady pracy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.