Zarządzanie wiedzą - Onepress
ISBN: 978-8-3264-1590-6
stron: 496, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)
stron: 496, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 50,57 zł (poprzednio: 58,80 zł)
Oszczędzasz: 14% (-8,23 zł)
Tagi: Zarządzanie
Podręcznik zawiera omówienie współczesnych koncepcji zarządzania wiedzą i pojęć z nim związanych. Prezentuje przegląd aktualnego stanu nauki w tej dziedzinie. Książka adresowana jest zarówno do studentów, jak i praktyków biznesu. Każdy rozdział składa się z części teoretycznej, przykładu z praktyki biznesowej oraz pytań problemowych i testowych, a także krzyżówki pozwalającej na szybkie sprawdzenie przyswojonej wiedzy.
W podręczniku omówiono m.in.:
- cele zarządzania wiedzą,
- transfer technologii i zagadnienia wiedzy utajonej,
- pozyskiwanie wiedzy z otoczenia, wywiad gospodarczy,
- pomiar i wycenę zasobów wiedzy
- systemy informatyczne wspomagające zarządzanie wiedzą,
- zadania liderów w stymulowaniu kreatywności i zarządzaniu wiedzą.
Osoby które kupowały "Zarządzanie wiedzą", wybierały także:
- Układ wielkości organizacyjnych. Koncepcja metodologiczna badania rzeczywistości organizacyjnej 38,33 zł, (6,90 zł -82%)
- Etyka pracy. Przekonania wartościujące pracę a zaangażowanie pracowników 38,33 zł, (6,90 zł -82%)
- Kompendium zarządzania szkoleniami 14,50 zł, (2,90 zł -80%)
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)