reklama - zainteresowany?

Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji - Onepress

Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji
Autor: Susan Bloch, Philip Whiteley
Tytuł oryginału: How to Manage in a Flat World: Get Connected to Your Team--Wherever They Are
Tłumaczenie: Maciej Prostak
ISBN: 978-83-246-1734-0
stron: 224, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2008-11-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji

Tagi: Zarządzanie | Zasoby ludzkie (HR)

Efektywne kierowanie zespołem w nowej rzeczywistości

  • Hi-tech a relacje interpersonalne - wykorzystuj technologię do utrzymywania kontaktów międzyludzkich
  • "Wieczorem będę online" - zachowuj równowagę między pracą a życiem prywatnym
  • Globalna firma - twórz więzi, kieruj i zarządzaj zespołem ludzi oddalonym nawet o setki kilometrów
Rzadkie i prawdziwie odświeżające spojrzenie na pracę i zarządzanie w wielowymiarowym świecie
Dominic Price, dyrektor zarządzający
JP Morgan na Indie i Sri Lankę

Sięgaj poza horyzont, aby odnaleźć w Twoim zespole to, co najlepsze

W dawnych czasach panowała opinia, że świat jest płaski, w co każdy bezdyskusyjnie wierzył. Jednak później znaleźli się ludzie, którzy postanowili temu zaprzeczyć. Mimo ich skutecznej perswazji dziś okazało się, że... świat naprawdę jest płaski. Wpływają na to dwa podstawowe czynniki: rozwój ekonomiczny oraz zmiana struktury korporacji. Nowoczesna organizacja stała się kompleksową siecią wspólnych przedsięwzięć, korzystającą z zasobów na całym świecie. Płaski świat charakteryzuje się olbrzymią łatwością komunikacji wspomaganej przez technologię i sporym rozrzutem geograficznym współpracujących ze sobą członków zespołu czy firm. Skoro Twoi koledzy pracują nie tylko w innym biurze, ale wręcz na innej półkuli, musisz - jako menedżer - postawić na zupełnie nowe umiejętności i zachowania.

Książka Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji pokazuje, jak kierować zespołem w zmodernizowany, a jednocześnie skuteczny sposób. Podręcznik podaje dziesięć strategii sprawnego zarządzania. Kluczami są tu między innymi: dobra komunikacja, poszanowanie odrębności i różnic kulturowych, rozpoznawanie podobieństw, sensowne ustalanie granic, zaufanie i odpowiednia motywacja. Liczne anegdoty, konkretne przykłady czy wywiady z najlepszymi praktykami zarządzania z pewnością pozwolą Ci szybko zdobyć wiedzę o tym, jak najlepiej kierować zespołem i współpracować z nim, nawet jeśli nie spotykasz się zbyt często ze współpracownikami.

  • Najlepsze wykorzystanie nowoczesnych technologii do utrzymywania kontaktów.
  • Motywowanie zespołu.
  • Zachowanie równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym.
  • Tworzenie kultury zaufania, która pozwala osiągać lepsze wyniki.
  • Podejmowanie decyzji, kiedy warto spotkać się twarzą w twarz.
  • Przygotowanie i adaptacja zespołu do zmian.
  • Poszanowanie różnic kulturowych i umiejętność rozpoznania podobieństw.
  • Właściwe ustalanie granic i budowanie trwałych powiązań.

Poznaj dziesięć praktycznych strategii bycia najlepszym menedżerem!

Dodaj do koszyka Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji

Spis treści

Dodaj do koszyka Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.