reklama - zainteresowany?

Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji - Onepress

Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji
Autor: Susan Bloch, Philip Whiteley
Tytuł oryginału: How to Manage in a Flat World: Get Connected to Your Team--Wherever They Are
Tłumaczenie: Maciej Prostak
ISBN: 978-83-246-1734-0
stron: 224, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2008-11-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji

Tagi: Zarządzanie | Zasoby ludzkie (HR)

Efektywne kierowanie zespołem w nowej rzeczywistości

  • Hi-tech a relacje interpersonalne - wykorzystuj technologię do utrzymywania kontaktów międzyludzkich
  • "Wieczorem będę online" - zachowuj równowagę między pracą a życiem prywatnym
  • Globalna firma - twórz więzi, kieruj i zarządzaj zespołem ludzi oddalonym nawet o setki kilometrów
Rzadkie i prawdziwie odświeżające spojrzenie na pracę i zarządzanie w wielowymiarowym świecie
Dominic Price, dyrektor zarządzający
JP Morgan na Indie i Sri Lankę

Sięgaj poza horyzont, aby odnaleźć w Twoim zespole to, co najlepsze

W dawnych czasach panowała opinia, że świat jest płaski, w co każdy bezdyskusyjnie wierzył. Jednak później znaleźli się ludzie, którzy postanowili temu zaprzeczyć. Mimo ich skutecznej perswazji dziś okazało się, że... świat naprawdę jest płaski. Wpływają na to dwa podstawowe czynniki: rozwój ekonomiczny oraz zmiana struktury korporacji. Nowoczesna organizacja stała się kompleksową siecią wspólnych przedsięwzięć, korzystającą z zasobów na całym świecie. Płaski świat charakteryzuje się olbrzymią łatwością komunikacji wspomaganej przez technologię i sporym rozrzutem geograficznym współpracujących ze sobą członków zespołu czy firm. Skoro Twoi koledzy pracują nie tylko w innym biurze, ale wręcz na innej półkuli, musisz - jako menedżer - postawić na zupełnie nowe umiejętności i zachowania.

Książka Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji pokazuje, jak kierować zespołem w zmodernizowany, a jednocześnie skuteczny sposób. Podręcznik podaje dziesięć strategii sprawnego zarządzania. Kluczami są tu między innymi: dobra komunikacja, poszanowanie odrębności i różnic kulturowych, rozpoznawanie podobieństw, sensowne ustalanie granic, zaufanie i odpowiednia motywacja. Liczne anegdoty, konkretne przykłady czy wywiady z najlepszymi praktykami zarządzania z pewnością pozwolą Ci szybko zdobyć wiedzę o tym, jak najlepiej kierować zespołem i współpracować z nim, nawet jeśli nie spotykasz się zbyt często ze współpracownikami.

  • Najlepsze wykorzystanie nowoczesnych technologii do utrzymywania kontaktów.
  • Motywowanie zespołu.
  • Zachowanie równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym.
  • Tworzenie kultury zaufania, która pozwala osiągać lepsze wyniki.
  • Podejmowanie decyzji, kiedy warto spotkać się twarzą w twarz.
  • Przygotowanie i adaptacja zespołu do zmian.
  • Poszanowanie różnic kulturowych i umiejętność rozpoznania podobieństw.
  • Właściwe ustalanie granic i budowanie trwałych powiązań.

Poznaj dziesięć praktycznych strategii bycia najlepszym menedżerem!

Dodaj do koszyka Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji

Spis treści

Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji -- spis treści

Słowo wstępne (7)

Przedmowa (9)

Podziękowania (13)

Wstęp (15)

Część 1. Zespół

1. Płaskie zespoły potrzebują kierownictwa (31)

  • Główne punkty (31)
  • Naśladownictwo (32)
  • Na czym się skupić (33)
  • Rozświetlanie ciemności (35)
  • Za sceną: zespoły pracujące dla firmy (38)
  • Jedność i koncentracja w kompleksowych zespołach (41)
  • Studium przypadku: Coca-Cola: żegnajcie silosy (45)
  • Klastry (46)
  • Studium przypadku: Shell Retail: wielu pracowników na całym świecie (48)
  • Czy wszyscy musimy się łączyć? (51)
  • Studium przypadku: United Biscuits (54)
  • Jeśli nie wiemy, dokąd zmierzamy, to pewnie dojdziemy zupełnie gdzie indziej (58)
  • Twoje więzi międzyludzkie (59)
  • Zapamiętaj: Jak osiągnąć doskonałe wyniki pracy rozrzuconych po całym świecie zespołów (60)

2. Wiadomość i jej nośnik (63)

  • Główne punkty (63)
  • Co nam dają wspólne spotkania? (65)
  • Irytujące wideokonferencje (69)
  • Dlaczego tu jesteśmy? (71)
  • Dobrze wykorzystane spotkania twarzą w twarz mogą wiele zmienić (72)
  • Każda firma opiera się na ludziach (74)
  • Demokracja w jednym pokoju (76)
  • Międzynarodowy zespół naprawdę może działać (78)
  • Korzyści z wirtualnego wyobcowania (80)
  • Czy spotkania twarzą w twarz mogą być tak rzadkie, że stają się luksusem? (82)
  • Czy są jakieś ukryte zalety wirtualnego połączenia? (86)
  • Angielski - kilka uwag na temat języka (89)
  • Dalej podróżujmy (91)
  • Zapamiętaj: Jak osiągnąć właściwą strukturę spotkań? (91)

3. Czy kultura ma jeszcze znaczenie? (93)

  • Główne punkty (93)
  • Czy istnieje pokolenie Y? (98)
  • Czy to naprawdę kultura? (101)
  • W jaki sposób się różnimy? (102)
  • W jakim stopniu "wszyscy jesteśmy tacy sami"? (103)
  • Studium przypadku: Monika Altmaier, kierownik projektu internacjonalizacji w Siemens Business Services (104)
  • Studium przypadku: Najlepszy zespół w Europie (108)
  • Opieranie się stereotypom: WL Gore & Associates w Chinach (109)
  • Zawodowe zderzenie kultur (113)
  • Zapamiętaj: Jak unikać kierowania się stereotypami (116)

4. Rola umiejętności przywódczych - rozkazywanie i kontrola nie wystarczą (117)

  • Główne punkty (117)
  • Czy upoważnienie i kontrola mogą współistnieć? (118)
  • Czy można się nauczyć, oduczyć i nauczyć ponownie? (123)
  • W jaki sposób ustalać granice? (124)
  • Zarządzanie relacją z szefem: gdzie sprawdza się naśladownictwo? (127)
  • Jakość relacji, nie wzorów (128)
  • Zapamiętaj: Jak poprawić umiejętności przywódcze (130)

5. Zespoły nie tworzą się same (131)

  • Główne punkty (131)
  • Cóż to za specjalne składniki? (132)
  • Poszukiwacze (133)
  • W poszukiwaniu globalnego podejścia (134)
  • Na ile istotna jest płynna znajomość języka angielskiego? (137)
  • Polowanie na talenty: rekrutowanie poprzez sieci (139)
  • Stworzenie właściwej kultury przyciągnie ludzi, których szukasz (143)
  • Zapamiętaj: Podstawowe zasady międzynarodowego procesu rekrutacji (145)

Część 2. Jednostka

6. Inteligencja emocjonalna to za mało (149)

  • Główne punkty (149)
  • LVMH: zrozumienie rynku (153)
  • Alstom: budowanie długotrwałych połączeń (155)
  • Wirtualny lider nie zawsze wystarczy (156)
  • Rozumienie świata: zmiany, których się boimy (158)
  • Obudź się: paradygmat już się zmienił (160)
  • W jaki sposób sprawić, byśmy się ciągle uczyli? (164)
  • Zapamiętaj: Jak połączyć myślenie strategiczne i koncepcyjne w celu wypracowania umiejętności efektywnego przywództwa (167)

7. Życie prywatne: kwestia równowagi w płaskim świecie (169)

  • Główne punkty (169)
  • Spotykanie się twarzą w twarz wysyła pozytywny sygnał (171)
  • Czy musimy zostawiać swoje prawdziwe ja za drzwiami? (173)
  • Czy musimy wszystko maksymalizować? (178)
  • Czy wielozadaniowość jest naprawdę możliwa? (180)
  • Ludzie narzekają na brak równowagi między pracą a życiem prywatnym, kiedy przegrywają (182)
  • Zapamiętaj: Jak utrzymać równowagę między pracą a życiem prywatnym (184)

8. Dziesięć strategii zarządzania w płaskim świecie (185)

  • 1. Styl przywództwa musi inspirować i uwzględniać dzielenie się władzą (187)
  • 2. Płaski świat oznacza płaskie struktury (188)
  • 3. Wybór właściwych ludzi może zmienić wszystko (189)
  • 4. Zawsze pokazuj drogę (189)
  • 5. Komunikuj się często i naucz się komunikować dobrze (190)
  • 6. Zespoły nie powstają tak po prostu (191)
  • 7. Buduj zaufanie, to jest podstawa silnych zespołów (192)
  • 8. Szanuj różnice kulturowe (193)
  • 9. W płaskim świecie równowaga między pracą a życiem prywatnym jest błogosławieństwem, a nie przekleństwem (193)
  • 10. Przyłącz się do sieci powiązań między ludźmi (194)
  • Znaczenie strategii dla zarządów, menedżerów i niezależnych specjalistów (195)
  • Menedżerowie powinni być ulepieni z innej gliny (197)
  • Zmiana modelu przywództwa (197)
  • Sposoby bycia i działania (198)
  • Filmowa lekcja (199)
  • Pułapki płaskiego świata, czyli co może przyczynić się do porażki (200)
  • Używanie obu półkul mózgu, czyli zmiana stylu przywództwa (202)

Wnioski: Jak być wyróżniającym się menedżerem w płaskim świecie (205)

  • Trzy "K" konieczne do odniesienia sukcesu w płaskim świecie (206)
  • Nowy język w płaskim świecie (208)

Skorowidz (211)

Dodaj do koszyka Zarządzanie w płaskim świecie. Budowanie relacji w dobie globalizacji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.