reklama - zainteresowany?

Zarządzanie w XXI wieku. Wyzwania - Onepress

Zarządzanie w XXI wieku. Wyzwania
Autor: Drucker Peter F.
Tłumaczenie: Śliwa Anna, Śliwa Leszek
ISBN: 978-8-3610-4084-2
stron: 212, okładka: twarda
Data wydania: 2009-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 45,64 zł (poprzednio: 59,27 zł)
Oszczędzasz: 23% (-13,63 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie w XXI wieku. Wyzwania

Tagi: Zarządzanie

W tej książce Drucker rozważa, jakie prognozy przyszłości biznesu i zarządzania są racjonalne, a jakie nie. Pisze, na co menedżerowie muszą przygotować się w XXI wieku. Omawia sprawy najważniejsze, które stanowią "być albo nie być" organizacji w obecnym stuleciu. Dziś potrzebne są nowe paradygmaty zarządzania, ponieważ świat przechodzi zmiany dużo bardziej radykalne niż te w wieku dziewiętnastym i dwudziestym.

Jak pisze sam Drucker:
"Każda organizacja działa w oparciu o własną Teorię Biznesu, czyli zbiór podstawowych założeń. (..) Strategia służy przekształceniu owej własnej Teorii Biznesu w wydajność (...) w wysoce nieprzewidywalnym środowisku. (...) Ale na czym oprzeć strategię w XXI wieku, w epoce gwałtownych zmian i całkowitej nieprzewidywalności? Czy istnieją jeszcze jakieś założenia, na których można spokojnie budować strategię organizacji, zwłaszcza biznesowej? Czy są jeszcze jakieś pewniki?
Owszem. Wydaje się, że istnieje co najmniej pięć zjawisk, które można uznać za pewniki. Kłopot w tym, że są one zdecydowanie odmienne od tych, na których przywykliśmy do niedawna budować strategie."
Fragment książki

Dodaj do koszyka Zarządzanie w XXI wieku. Wyzwania

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Zarządzanie w XXI wieku. Wyzwania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.