reklama - zainteresowany?

Zarządzanie milenialsami - Onepress

Zarządzanie milenialsami
ebook
Autor: Chip Espinoza, Mick Ukleja
ISBN: 9788301201111
stron: 257, Format: ebook
Data wydania: 2018-08-20
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,20 zł (poprzednio: 48,40 zł)
Oszczędzasz: 19% (-9,20 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie milenialsami

Tagi: Zarządzanie

Roszczeniowi, leniwi, niecierpliwi i nielojalni milenialsi nie cieszą się popularnością wśród pracodawców. Stopniowo przejmują jednak rynek pracy i już niedługo stanowić będą najliczniejszą grupę pracowników na świecie. Już niebawem szefowie staną więc przed wyborem: dogadać się z milenialsami albo co kilka miesięcy otwierać nowe rekrutacje w oczekiwaniu na pokolenie myślące podobnie do nich, które może nigdy nie nadejść. Zarządzanie milenialsami to drugie wydanie klasycznej pozycji Espinozy i Ukleji. Korzystając z literatury, kontaktów z firmami oraz własnych, poszerzonych badań autorzy pokazują, że problem może nie tkwić w milenialsach, lecz w menedżerach i tym, w jaki sposób podchodzą do pracowników. Roszczeniowi? Cóż, tylko wtedy, kiedy odpowiednie wynagrodzenie potraktujemy jako niezwykły przywilej. Leniwi? Jeśli tylko uwierzą w znaczenie tego, co robią, będą w stanie pracować dniami i nocami ale niech nikt nie oczekuje od nich, że będą zadowoleni z siedzenia w biurze przez osiem godzin. Nieposłuszni? Szef to ktoś, komu wyjątkowy szacunek należy się z powodu jego stanowiska, a polecenie, jeśli nie ma sensu, nie stanowi wartości samo w sobie. Główny trzon książki stanowi przewodnik po wartościach szczególnie ważnych dla milenialsów, a które często stają się punktami zapalnymi konfliktów w firmie: chęć elastycznego łączenia pracy z życiem osobistym, potrzeba wyrażania siebie i kreatywności, samodzielność oraz dążenie do budowania relacji. Na podstawie odpowiednio dobranych przykładów autorzy pokazują, w jaki sposób załagodzić spór i wykorzystać każdą z tych cech do skutecznego zmotywowania milenialsów do pracy. Ich zdaniem to nie tylko możliwość, ale przede wszystkim konieczność: menedżerowie, którzy zdecydują się okopać na swoich pozycjach i zrezygnować z porozumienia, narażą swoje firmy na ogromne straty. Espinoza i Ukleja opisują zupełnie inne pokolenie niż to, które znamy z branżowych czasopism i medialnych debat. Milenialsi, z którymi rozmawiali, to ludzie zdeterminowani i chętni do pracy, którzy być może jako pierwsze pokolenie od długiego czasu głośno mówią o tym, czego chcą i co im się należy. W rzeczywistości bowiem ich pragnienia i cele jako pracowników nie różnią się zbytnio od tych, którymi kierowali się ich starsi koledzy i koleżanki. Każdy pracownik piszą autorzy chce tego, czego milenialsi: spełnienia, uznania, doceniani i wynagrodzenia. Rekomendacje: Milenials stało się w dzisiejszych czasach synonimem dziwnego stworzenia, po którym nie wiadomo, czego się spodziewać. Jednak Chip Espinoza w swojej nowej książce oswaja to pojęcie, pokazując nie tylko, na czym polega jego fenomen, ale przede wszystkim pomaga nam zrozumieć, jak działać w warunkach wielkiej zmiany kulturowej i pokoleniowej, jaka zachodzi w dzisiejszym środowisku pracy. dr Piotr Kaczmarek-Kurczak, Katedra Przedsiębiorczości i Etyki w Biznesie w Akademii Leona Koźmińskiego

Dodaj do koszyka Zarządzanie milenialsami

Spis treści

Zarządzanie milenialsami eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Dedykacja
  • Spis treści
  • Przedmowa
  • Podziękowania
  • Wprowadzenie. Bliskie spotkania z innym sortem
  • Część I. Zjawisko milenialsów
    • 1. Milenialsi i ty
      • Pokolenia w pracy
      • Co tu się właściwie dzieje?
      • Nadchodząca luka na rynku pracy
      • Jesteś taki wyjątkowy
      • Wypełnienie luki
    • 2. Czyż nie jesteśmy wszyscy tacy sami?
      • I co z tego? Czyż wszystkie pokolenia nie są takie same?
      • Kto ma znaleźć sens i określić zasady?
    • 3. Menedżerowie skuteczni versus nieskuteczni
      • Nastawienie
      • Kontynuacja współpracy z działem personalnym
    • 4. Punkty zapalne między menedżerami a milenialsami
      • Pozycje percepcyjne
      • Konsekwencje braku doświadczenia
  • Część II. Odkryj podstawowe kompetencje w zarządzaniu dzisiejszymi pracownikami
    • 5. Bądź elastyczny kiedy zgoda, żeby robili po swojemu, ma sens. Bycie elastycznym wobec Autonomicznych
      • Wartości milenialsów: Połączenie pracy i życia
      • Zniekształcenia wynikające z doświadczenia
      • Kontrakt psychologiczny
      • Uczenie się na sukcesach
      • Uczenie się na porażkach
      • Najlepsze praktyki
      • Podsumowanie
    • 6. Twórz właściwe nagrody nagradzanie odpowiednich rzeczy we właściwy sposób. Nagradzanie Roszczeniowych
      • Wartość milenialsów: Nagroda
      • Zniekształcenie wynikające z doświadczenia
      • Właściwe nagradzanie
      • Nagradzanie odpowiednich rzeczy
      • Niech mają bieżące informacje
      • Uczenie się na sukcesach
      • Podsumowanie
    • 7. Zaprzęgnij ich wyobraźnię do pracy  są na czele klasy kreatywnej. Rozwijanie Pomysłowych
      • Wartość milenialsów: Wyrażanie siebie
      • Zniekształcenie wynikające z doświadczenia
      • Kreatywność i przewaga konkurencyjna
      • Najlepsze praktyki
      • Niech wiedzą, co się dzieje z ich pomysłami
      • Pozwól im się bawić
      • Podsumowanie
    • 8. Buduj relację najpierw oni, potem ty. Angażowanie Zajętych sobą
      • Wartość milenialsów: Uwaga
      • Zniekształcenie wynikające z doświadczenia
      • Najlepsze praktyki
      • Co jest barierą w budowaniu zaangażowania?
      • Materiał do przemyśleń
      • Nie ma transferu wiedzy niejawnej bez zbudowania relacji
      • Podsumowanie
    • 9. Bądź pozytywny podczas korygowania ostrożnie, kruche! Rozbrajanie Obronnych
      • Wartość milenialsów: Osiągnięcia
      • Zniekształcenie wynikające z doświadczenia
      • Najlepsze praktyki
      • Uczenie się na sukcesach
      • Uczenie się na porażkach
      • Podsumowanie
    • 10. Nie bierz tego do siebie  nie zawsze jesteś w centrum. Samoróżnicowanie od Irytujących
      • Wartość milenialsów: Nieformalność
      • Zniekształcenie wynikające z doświadczenia
      • Samoróżnicowanie dotyczy ciebie
      • Wiedz, gdzie oni się kończą, a zaczynasz ty
      • Odrębność i wspólnota
      • Znaj różnice między twoją rolą a twoją osobą
      • Wystrzegaj się wciągania osób postronnych
      • Pomyśl o swojej obecności
      • Wyznania
      • Podsumowanie
      • Postscriptum
    • 11. Pokaż im pełny obraz  szersza perspektywa nie istnieje, dopóki nie pomożesz im jej dostrzec. Poszerzanie perspektywy Krótkowzrocznych
      • Wartość milenialsów: Prostota
      • Zniekształcenie wynikające z doświadczenia
      • Uczenie się na sukcesach
      • Uczenie się na porażkach
      • Zacznij od czegoś prostego
      • Model myślenia o konsekwencjach
      • Pięć dlaczego
      • Proszę, podziel się
      • Podsumowanie
    • 12. Włączaj szczegóły wieloznaczność jest ich kryptonitem. Ukierunkowanie Nieskupionych
      • Wartość milenialsów: Wielozadaniowość
      • Zniekształcenie wynikające z doświadczenia
      • Ukierunkowywanie? Myślałem, że chcą autonomii
      • Ukierunkowywanie
      • Uczenie się na sukcesach
      • Uczenie się na porażkach
      • Podsumowanie
    • 13. Spraw, żeby to miało dla nich znaczenie  chcą wiedzieć po co, zanim dowiedzą się co. Motywowanie Obojętnych
      • Wartość milenialsów: Znaczenie
      • Zniekształcenie wynikające z doświadczenia
      • Hierarchia możliwości
      • Uczenie się na sukcesach
      • Uczenie się na porażkach
      • Podsumowanie
  • Część III. Twoja przewaga konkurencyjna
    • 14. Budowanie kultury przyjaznej pokoleniu Y
      • Dostrzeż swoje gwiazdy i stwórz dla nich przestrzeń do wymiany doświadczeń
      • Włącz swoich menedżerów do rozmowy
      • Pytaj milenialsów
      • Ogranicz zniekształcenia panujące w organizacji
      • Promuj podstawowe kompetencje w zarządzaniu dzisiejszymi pracownikami
      • Inwentarz porozumienia międzypokoleniowego
    • 15. Mentoring dla milenialsów
      • Wyzwania, przed którymi stają milenialsi w pracy
      • Strategie pokonywania blokad w pracy
      • 7 umiejętności pokonywania blokad
      • Na koniec
  • Przypisy

Dodaj do koszyka Zarządzanie milenialsami

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.