reklama - zainteresowany?

Zarządzanie międzynarodowe - Onepress

Zarządzanie międzynarodowe
Autor: Mead Richard, Andrews Tim G.
Tłumaczenie: Drogosz Paweł
ISBN: 978-8-3264-1148-9
stron: 596, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 84,86 zł (poprzednio: 98,67 zł)
Oszczędzasz: 14% (-13,81 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie międzynarodowe

Tagi: Zarządzanie

Omawia najważniejsze zagadnienia związane z prowadzeniem międzykulturowej działalności, m.in. wpływ aspektów kulturowych na zachowania ludzi w miejscu pracy oraz na wewnętrzne systemy w firmie, globalne i strategiczne elementy międzynarodowego biznesu, a także podkreśla rolę, jaką odgrywają czynniki pozakulturowe w procesach podejmowania decyzji i ich wdrażania. Aspekty teoretyczne zostały zilustrowane licznymi studiami przypadków z Europy, Stanów Zjednoczonych, Bliskiego Wschodu, Ameryki Łacińskiej, Afryki i Azji, jak również licznymi ćwiczeniami ułatwiającymi utrwalenie wiedzy. Książka zawiera również aneks poświęcony planowaniu projektu lub rozprawy naukowej z dziedziny zarządzania międzynarodowego, co może się okazać pomocne szczególnie studentom studiów podyplomowych i MBA.

Poza głównymi tematami omówionymi w większości podręczników poświęconych międzynarodowemu zarządzaniu, publikacja obejmuje także zagadnienia, które nie są zazwyczaj poruszane w tym kontekście. Należą do nich:

  • wpływ aspektów kulturowych na firmy rodzinne,
  • nieformalny patronat, guanxi i wasda,
  • globalizacja kontra lokalizacja,
  • e-komunikacja,
  • konwergencja i dywergencja w zagranicznych filiach,
  • znaczenie zachodniego stylu zarządzania zasobami ludzkimi dla innych kultur,
  • nadzór nad marką korporacyjną kluczowy element stosunków między współczesnymi centralami firm i ich filiami.


Dodaj do koszyka Zarządzanie międzynarodowe

Spis treści

Dodaj do koszyka Zarządzanie międzynarodowe

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.