Zarządzanie marketingowo-logistyczne - Onepress
ISBN: 978-83-012-0543-0
stron: 146, Format: ebook
Data wydania: 2019-03-11
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 47,20 zł (poprzednio: 58,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,07 zł)
Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne. "Tematyka zrównoważonego funkcjonowania podmiotów gospodarczych jest bardzo aktualna głównie ze względu na nieprzemijającą modę na ekologiczność oraz naciski społeczne na podmioty, by zachowywały się one w sposób ekologiczny. Jest to często wpisywane i kalkulowane w ramy CSR lub PR. Książka pozwala na prześledzenie zależności między marketingiem i logistyką, postrzeganymi jako uzupełniające się koncepcje, osadzone w kontekście zrównoważonego rozwoju. W publikacji mamy zatem do czynienia z udanym połączeniem trzech ważnych i modnych pojęć: marketing (najstarsze), logistyka (młodsze) i zrównoważony rozwój (najmłodsze)." Prof. dr hab. inż. Jacek Szołtysek, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Osoby które kupowały "Zarządzanie marketingowo-logistyczne", wybierały także:
- Układ wielkości organizacyjnych. Koncepcja metodologiczna badania rzeczywistości organizacyjnej 38,33 zł, (6,90 zł -82%)
- Etyka pracy. Przekonania wartościujące pracę a zaangażowanie pracowników 38,33 zł, (6,90 zł -82%)
- Kompendium zarządzania szkoleniami 14,50 zł, (2,90 zł -80%)
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
Spis treści
Zarządzanie marketingowo-logistyczne eBook -- spis treści
- Okładka
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Spis treści
- Wprowadzenie
- Rozdział 1. Założenia i ewolucja zrównoważonego rozwoju
- 1.1. Filozofia zrównoważonego rozwoju. Źródła i przyczyny powstania
- 1.2. Ewolucja pojęcia i zasady zrównoważonego rozwoju
- 1.3. Zasady zrównoważonego rozwoju
- Rozdział 2. W kierunku marketingu zrównoważonego
- 2.1. Trendy i tendencje rozwojowe w marketingu
- 2.2. Marketing 3.0 jako wyraz uspołecznienia gospodarki
- 2.3. Marketing zrównoważony jako odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów
- Rozdział 3. Współczesne wyzwania logistyki
- 3.1. Kierunki zmian w zarządzaniu przepływami materiałowymi
- 3.2. Wpływ megatrendów na logistykę i łańcuchy dostaw
- 3.3. Zrównoważony rozwój jako wyzwanie dla współczesnej logistyki
- Rozdział 4. Marketing i logistyka w strukturze zarządzania przedsiębiorstwem współczesne wyzwania z perspektywy zrównoważonego rozwoju
- 4.1. Kreowanie wartości jako podstawa integracji marketingu i logistyki
- 4.2. Wkomponowanie marketingu i logistyki w strukturę zarządzania przedsiębiorstwem
- 4.3. Usieciowienie jako główna przesłanka integracji marketingu i logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem i łańcuchem dostaw
- 4.4. Zarządzanie marketingowo-logistyczne wobec wyzwań zrównoważonego rozwoju
- Rozdział 5. Model zarządzania marketingowo-logistycznego z perspektywy zrównoważonego rozwoju próba identyfikacji
- 5.1. Konceptualizacja modelu zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego
- 5.2. Instrumenty zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego
- 5.3. Efekty i obszary zastosowań zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego
- Podsumowanie
- Bibliografia
- Przypisy
- O autorach