reklama - zainteresowany?

Zarządzanie marketingowo-logistyczne - Onepress

Zarządzanie marketingowo-logistyczne
ebook
Autor: Adam Sadowski, Sabina Kauf, Marzena Kramarz
ISBN: 978-83-012-0543-0
stron: 146, Format: ebook
Data wydania: 2019-03-11
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 47,20 zł (poprzednio: 58,27 zł)
Oszczędzasz: 19% (-11,07 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie marketingowo-logistyczne

Tagi: Zarządzanie

Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0, omnikanałowość. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, marketing, badania rynkowe oraz badania naukowe. Książka jest również ważnym źródłem wiedzy dla praktyków pracowników firm koordynujących procesy marketingowe i logistyczne. "Tematyka zrównoważonego funkcjonowania podmiotów gospodarczych jest bardzo aktualna głównie ze względu na nieprzemijającą modę na ekologiczność oraz naciski społeczne na podmioty, by zachowywały się one w sposób ekologiczny. Jest to często wpisywane i kalkulowane w ramy CSR lub PR. Książka pozwala na prześledzenie zależności między marketingiem i logistyką, postrzeganymi jako uzupełniające się koncepcje, osadzone w kontekście zrównoważonego rozwoju. W publikacji mamy zatem do czynienia z udanym połączeniem trzech ważnych i modnych pojęć: marketing (najstarsze), logistyka (młodsze) i zrównoważony rozwój (najmłodsze)." Prof. dr hab. inż. Jacek Szołtysek, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Dodaj do koszyka Zarządzanie marketingowo-logistyczne

Spis treści

Zarządzanie marketingowo-logistyczne eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Spis treści
  • Wprowadzenie
  • Rozdział 1. Założenia i ewolucja zrównoważonego rozwoju
    • 1.1. Filozofia zrównoważonego rozwoju. Źródła i przyczyny powstania
    • 1.2. Ewolucja pojęcia i zasady zrównoważonego rozwoju
    • 1.3. Zasady zrównoważonego rozwoju
  • Rozdział 2. W kierunku marketingu zrównoważonego
    • 2.1. Trendy i tendencje rozwojowe w marketingu
    • 2.2. Marketing 3.0 jako wyraz uspołecznienia gospodarki
    • 2.3. Marketing zrównoważony jako odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów
  • Rozdział 3. Współczesne wyzwania logistyki
    • 3.1. Kierunki zmian w zarządzaniu przepływami materiałowymi
    • 3.2. Wpływ megatrendów na logistykę i łańcuchy dostaw
    • 3.3. Zrównoważony rozwój jako wyzwanie dla współczesnej logistyki
  • Rozdział 4. Marketing i logistyka w strukturze zarządzania przedsiębiorstwem współczesne wyzwania z perspektywy zrównoważonego rozwoju
    • 4.1. Kreowanie wartości jako podstawa integracji marketingu i logistyki
    • 4.2. Wkomponowanie marketingu i logistyki w strukturę zarządzania przedsiębiorstwem
    • 4.3. Usieciowienie jako główna przesłanka integracji marketingu i logistyki w zarządzaniu przedsiębiorstwem i łańcuchem dostaw
    • 4.4. Zarządzanie marketingowo-logistyczne wobec wyzwań zrównoważonego rozwoju
  • Rozdział 5. Model zarządzania marketingowo-logistycznego z perspektywy zrównoważonego rozwoju próba identyfikacji
    • 5.1. Konceptualizacja modelu zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego
    • 5.2. Instrumenty zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego
    • 5.3. Efekty i obszary zastosowań zrównoważonego zarządzania marketingowo-logistycznego
  • Podsumowanie
  • Bibliografia
  • Przypisy
  • O autorach

Dodaj do koszyka Zarządzanie marketingowo-logistyczne

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.