reklama - zainteresowany?

ZarzÄ…dzanie marketingiem - Onepress

ZarzÄ…dzanie marketingiem
ebook
Autor: Zdzisław Knecht
ISBN: 978-83-255-0172-3
stron: 227, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 28,38 zł (poprzednio: 33,79 zł)
Oszczędzasz: 16% (-5,41 zł)

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie marketingiem

Tagi: Kompetencje osobiste | Obsługa klienta

Zarządzanie marketingiem gwarancją skuteczności

Publikacja jest przeznaczona zarówno dla praktyków pragnących zgłębić meandry tej trudnej sfery zarządzania, jak i studentów uczelni wyższych jako podręcznik do zarządzania marketingiem. Jej struktura jest zgodna z minimum programowym opracowanym dla kierunku "zarządzanie". Książka zawiera wiedzę teoretyczną popartą licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Autor przedstawia takie zagadnienia, jak: istotę, funkcje i proces zarządzania marketingowego, jego organizację, cele marketingowe, planowanie strategii marketingowej, kontrolowanie planu, specyfikę motywacji w działalności marketingowej, powstawanie i rozwiązywanie specyficznych konfliktów w marketingu oraz nowe wyzwania, przed jakimi stają menedżerowie przedsiębiorstw.

Nowe wydanie tej cieszącej się od wielu lat uznaniem na rynku publikacji zostało poprawione i uzupełnione (uwzględniając sugestie Czytelników) o nowe elementy: sygnalizowanie omawianych problemów przed każdym rozdziałem, wyróżnienia słów kluczowych, pytania sprawdzające po każdym rozdziale, rozbudowany indeks rzeczowy, co powinno ułatwić zarówno odnalezienie poszukiwanych informacji, jak i przyswojenie wiedzy.

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie marketingiem

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie marketingiem", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie marketingiem

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka ZarzÄ…dzanie marketingiem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.