Zarządzanie jakością - teoria i praktyka - Onepress

ISBN: 83-7197-867-7
stron: 150, Format: B5, okładka: miękka
Data wydania: 2002-08-28
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 18,99 zł
Książka jest kompendium wiedzy na temat systemów zarządzania. Zawiera podstawy teoretyczne dla osób zajmujących się problematyką jakości, a także zbiór metod do wykorzystania przy doskonaleniu zarządzania firmą. Przedstawione treści w sposób jasny i przejrzysty opisują systemy zarządzania jakością, środowiskiem oraz bezpieczeństwem pracy jako drogę do wdrażania idei Total Quality Management. Książka może również być pomocą lub wręcz skryptem dla studentów w zakresie przedmiotów związanych ze zintegrowanymi systemami zarządzania.
Osoby które kupowały "Zarządzanie jakością - teoria i praktyka", wybierały także:
- Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)