reklama - zainteresowany?

Zarządzanie jakością Teoria i praktyka - Onepress

Zarządzanie jakością Teoria i praktyka
Autor: Hamrol Adam, Mantura Władysław
ISBN: 978-8-3011-6775-2
stron: 372, okładka: miękka
Data wydania: 2012-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,45 zł (poprzednio: 58,87 zł)
Oszczędzasz: 16% (-9,42 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie jakością Teoria i praktyka

Tagi: Zarządzanie

Nowe, uaktualnione wydanie znakomitej książki, łączącej walory podręcznika akademickiego i przewodnika dla praktyków! Strukturę i treść publikacji determinuje układ 5 pytań o:

  • celowość i przyczyny zarządzania jakością;
  • źródła i naukowe podstawy zarządzania jakością;
  • uniwersalny model systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwach produkcyjnych;
  • instrumentarium projektowania i stosowania systemu zarządzania jakością;
  • metodykę wprowadzenia systemu zarządzania jakością.

Walory dydaktyczne podręcznika zwiększają: liczne przykłady, rysunki, tabele i wyróżnienia; wykaz najważniejszych oznaczeń i skrótów; indeks rzeczowy; bogata literatura przedmiotu do części teoretycznej i praktycznej. Wiedza na temat projektowania i wdrażania systemu zarządzania jakością jest niezbędna każdemu studentowi i absolwentowi wydziałów zarządzania przede wszystkim na politechnikach, ale także w akademiach ekonomicznych i uniwersytetach.

Dodaj do koszyka Zarządzanie jakością Teoria i praktyka

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie jakością Teoria i praktyka", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Zarządzanie jakością Teoria i praktyka

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Zarządzanie jakością Teoria i praktyka

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.