Zarządzanie innowacjami - Onepress
Autor: Knosala Ryszard, Boratyńska-Sala Anna, Jurczyk-Bunkowska Magdalena
ISBN: 978-8-3208-2087-4
stron: 376, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 51,30 zł (poprzednio: 64,13 zł)
Oszczędzasz: 20% (-12,83 zł)
ISBN: 978-8-3208-2087-4
stron: 376, okładka: miękka
Data wydania: 2014-06-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 51,30 zł (poprzednio: 64,13 zł)
Oszczędzasz: 20% (-12,83 zł)
Tagi: Zarządzanie
We współczesnej gospodarce stale rośnie znaczenie innowacyjności i wdrażania innowacji. Innowacyjność stanowi obecnie ważny czynnik konkurencyjności firm, regionów i gospodarek.
W podręczniku omówiono:
- istotę innowacyjności i jej cele,
- organizację systemu innowacji,
- techniki stymulujące kreatywność,
- metody poszukiwania innowacyjnych rozwiązań,
- ocenę i wybór optymalnych wariantów rozwiązań,
- system zarządzania innowacjami,
- metody projektowania innowacyjnych produktów i procesów,
- techniczno-ekonomiczną ocenę przedsięwzięć innowacyjnych,
- transfer technologii,
- politykę naukowo-techniczną wspierania działalności innowacyjnej.
Osoby które kupowały "Zarządzanie innowacjami", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)