reklama - zainteresowany?

Zarządzanie informacją w cyberprzestrzeni - Onepress

Zarządzanie informacją w cyberprzestrzeni
Autor: Unold Jacek
ISBN: 978-8-3011-8110-9
stron: 332, okładka: miękka
Data wydania: 2017-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 41,07 zł (poprzednio: 48,89 zł)
Oszczędzasz: 16% (-7,82 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie informacją w cyberprzestrzeni

Tagi: Zarządzanie

Zagadnienie zarządzania informacją w przestrzeni cyfrowej, szczególnie w kontekście Web 2.0, pozostaje wciąż niedostatecznie rozpoznane. […] Zaprezentowane w opracowaniu ujęcie omawianej problematyki nie występowało dotychczas w literaturze i można w tym zakresie podzielić zdanie Autora, że oceniana monografia choć w części wypełni istniejącą lukę. […] Szczególnie pragnę zwrócić uwagę na aspekty praktyczne, oparte na autorskich badaniach empirycznych. […] Zarządzanie informacją w cyberprzestrzeni jest unikatową książką i na pewno spotka się z uznaniem czytelników. […] Jest adresowana do kadry naukowo-dydaktycznej oraz studentów uczelni ekonomicznych, uniwersytetów i politechnik. Monografia może być również lekturą dla kadry zarządzającej organizacjami i projektami, zwłaszcza działającymi w obszarze IT.

(Z recenzji prof. dr hab. Jerzego Kisielnickiego z Uniwersytetu Warszawskiego)

Książka ta jest lekturą, która wciąga czytelnika i skłania do bliższego zainteresowania się tematyką cyberprzestrzeni,Internetu oraz wykorzystania narzędzi informatycznych w nowoczesnym zarządzaniu organizacją czy też tworzeniu przewagi konkurencyjnej. […] Z pewnością wypełni lukę publikacyjną z tej tematyki. […] Struktura całego opracowania jest przejrzysta, napisana zrozumiałym językiem. […] Jacek Unold jest uznanym w środowisku krajowym, a także zagranicznym, autorytetem w tej dziedzinie. Jego publikacje są przedmiotem cytowań i są chętnie studiowane zarówno przez naukowców i studentów, jak i praktyków.

(Z recenzji prof. dr hab. inż. Celiny M. Olszak z Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach)


Jacek Unold

Profesor doktor habilitowany inżynier, profesor zwyczajny nauk ekonomicznych w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Autor ponad 150 artykułów, 5 książek oraz kilku rozdziałów w monografiach amerykańskich. Członek komitetów programowych ponad 50 zagranicznych konferencji. Visiting professor na uniwersytetach w USA, Australii, Japonii, Chinach, Norwegii i Holandii.

Stypendysta Fulbrighta (USA; 2001/2002) oraz Marie Curie (USA; 2005-2008). Członek Fulbright Association w Waszyngtonie (dożywotnio) oraz Marie Curie Fellows Association w Brukseli. Ekspert Komisji Europejskiej.

Posiada bogate doświadczenie praktyczne w dziedzinie zarządzania zdobyte przed podjęciem pracy akademickiej: absolwent Wydziału Budownictwa Lądowego Politechniki Wrocławskiej, kilkanaście lat pracy w wykonawstwie budowlanym, m.in. jako kierownik budowy i dyrektor naczelny dużego przedsiębiorstwa państwowego.

Dodaj do koszyka Zarządzanie informacją w cyberprzestrzeni

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie informacją w cyberprzestrzeni", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Zarządzanie informacją w cyberprzestrzeni

Spis treści

Dodaj do koszyka Zarządzanie informacją w cyberprzestrzeni

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.