reklama - zainteresowany?

Zarządzanie informacją na rynku globalnym - Onepress

Zarządzanie informacją na rynku globalnym
Autor: Malara Zbigniew, Rzęchowski Jerzy
ISBN: 978-8-3255-1919-3
stron: 180, okładka: miękka
Data wydania: 2011-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,43 zł (poprzednio: 38,87 zł)
Oszczędzasz: 14% (-5,44 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie informacją na rynku globalnym

Tagi: Kompetencje osobiste | Twoja kariera | Zarządzanie

Nadmiar informacji oraz wynikający stąd chaos informacyjny wymagają wprowadzania w organizacjach odpowiednich systemów zarządzania informacją i wiążą się z przymusem odpowiedniego jej poszukiwania, gromadzenia, przechowywania, udostępniania i wykorzystywania. Wymóg ten nabiera istotnego znaczenia z uwagi na rosnącą rolę informacji rynkowej w kształtowaniu konkurencyjności przedsiębiorstw, zwłaszcza tych, które funkcjonują na rynku globalnym. Publikacja zawiera pierwsze w Polsce, kompleksowe ujęcie problematyki zarządzania informacją rynkową, a rozważania teoretyczne prezentowane w książce są poparte przykładami z praktyki gospodarczej i wynikami przeprowadzonych badań i analiz. Na ich podstawie autorzy przedstawiają stosowane metody i proponują trzy modele zarządzania informacją rynkową, umożliwiające uzyskanie przewagi konkurencyjnej dzięki umiejętnemu wykorzystaniu posiadanych zasobów informacyjnych.

Autorzy koncentrują się na takich zagadnieniach, jak:

informacja rynkowa i jej znaczenie w gospodarce globalnej,

• informacja rynkowa jako determinanta pozycji i przewagi konkurencyjnej,

• zarządzanie informacją rynkową w praktyce gospodarczej,

• modele zarządzania informacją rynkową.

Publikacja jest adresowana do pracowników naukowo-dydaktycznych, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych i studentów szkół wyższych – zwłaszcza uczelni technicznych – na kierunkach zarządzania oraz zarządzania i inżynierii produkcji Powinna również stanowić wartościową lekturę dla menedżerów oraz wyższej i średniej kadry kierowniczej przedsiębiorstw.

Dodaj do koszyka Zarządzanie informacją na rynku globalnym

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie informacją na rynku globalnym", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Zarządzanie informacją na rynku globalnym

Spis treści

Dodaj do koszyka Zarządzanie informacją na rynku globalnym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.