reklama - zainteresowany?

Zarządzanie firmą usług profesjonalnych - Onepress

Zarządzanie firmą usług profesjonalnych
Autor: David H. Maister
Tytuł oryginału: Managing The Professional Service Firm
Tłumaczenie: Agnieszka Sobolewska
ISBN: 83-246-0182-1
stron: 464, Format: B5, okładka: twarda
Data wydania: 2010-02-16
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 67,00 zł

Dodaj do koszyka Zarządzanie firmą usług profesjonalnych

Tagi: Zarządzanie

Niezbędny podręcznik dla menedżerów firm usługowych

  • Działania marketingowe i kontakty z klientami
  • Zarządzanie personelem
  • Wyszukiwanie partnerów i kooperantów
  • Budowanie pozycji na rynku

Zarządzanie firmą usługową zdecydowanie różni się od zarządzania zakładem produkcyjnym. Stosowanie tradycyjnych metod, które polegają na standaryzacji produktów i zadań, ścisłym nadzorze i agresywnym marketingu, w sektorze usługowym jest nie tylko nieodpowiednie, ale może okazać się błędne i niebezpieczne. W firmach świadczących usługi profesjonalne szczególną rolę odgrywają dobre kontakty z klientami. Pracownicy bezpośrednio zaangażowani w ich obsługę są więc najcenniejszym zasobem firmy. Trzeba im poświęcić szczególną uwagę, odkryć ich indywidualne potrzeby -- i dlatego nie można sobie pozwolić na zarządzanie w sposób rutynowy.

Podręcznik "Zarządzanie firmą usług profesjonalnych" powinien znaleźć się na półce każdego szefa firmy usługowej. David Maister, międzynarodowy ekspert w dziedzinie konsultingu, przedstawia najważniejsze zagadnienia dotyczące zarządzania takim przedsiębiorstwem -- od marketingu po strategie międzynarodowe, od polityki kadrowej po zwiększanie dochodowości, od planowania strategicznego po skuteczne przywództwo. Czytając tę książkę, szybko przekonasz się, że słuszna jest teza postawiona przez autora: "Każda profesjonalna firma usługowa ma tę samą misję, bez względu na rozmiar, specjalizację i kraj, w którym działa: zapewnienie klientom doskonałej jakości usług, pracownikom satysfakcji zawodowej, a właścicielom sukcesu finansowego".

  • Cykl rozwojowy firmy usługowej
  • Badanie potrzeb klientów
  • Podnoszenie jakości usług
  • Polityka marketingowa firmy usługowej
  • Zarządzanie pracownikami
  • Przydzielanie i harmonogramowanie zadań
  • Planowanie strategiczne

Wykorzystaj zawartą w tej książce wiedzę.
Zbuduj stabilną i silną firmę usługową.

Dodaj do koszyka Zarządzanie firmą usług profesjonalnych

 

Osoby które kupowały "Zarządzanie firmą usług profesjonalnych", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Zarządzanie firmą usług profesjonalnych

Spis treści

Zarz

Dodaj do koszyka Zarządzanie firmą usług profesjonalnych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.