Zarządzanie firmą usług profesjonalnych - Onepress
Tytuł oryginału: Managing The Professional Service Firm
Tłumaczenie: Agnieszka Sobolewska
ISBN: 83-246-0182-1
stron: 464, Format: B5, okładka: twarda
Data wydania: 2010-02-16
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 67,00 zł
Niezbędny podręcznik dla menedżerów firm usługowych
- Działania marketingowe i kontakty z klientami
- Zarządzanie personelem
- Wyszukiwanie partnerów i kooperantów
- Budowanie pozycji na rynku
Zarządzanie firmą usługową zdecydowanie różni się od zarządzania zakładem produkcyjnym. Stosowanie tradycyjnych metod, które polegają na standaryzacji produktów i zadań, ścisłym nadzorze i agresywnym marketingu, w sektorze usługowym jest nie tylko nieodpowiednie, ale może okazać się błędne i niebezpieczne. W firmach świadczących usługi profesjonalne szczególną rolę odgrywają dobre kontakty z klientami. Pracownicy bezpośrednio zaangażowani w ich obsługę są więc najcenniejszym zasobem firmy. Trzeba im poświęcić szczególną uwagę, odkryć ich indywidualne potrzeby -- i dlatego nie można sobie pozwolić na zarządzanie w sposób rutynowy.
Podręcznik "Zarządzanie firmą usług profesjonalnych" powinien znaleźć się na półce każdego szefa firmy usługowej. David Maister, międzynarodowy ekspert w dziedzinie konsultingu, przedstawia najważniejsze zagadnienia dotyczące zarządzania takim przedsiębiorstwem -- od marketingu po strategie międzynarodowe, od polityki kadrowej po zwiększanie dochodowości, od planowania strategicznego po skuteczne przywództwo. Czytając tę książkę, szybko przekonasz się, że słuszna jest teza postawiona przez autora: "Każda profesjonalna firma usługowa ma tę samą misję, bez względu na rozmiar, specjalizację i kraj, w którym działa: zapewnienie klientom doskonałej jakości usług, pracownikom satysfakcji zawodowej, a właścicielom sukcesu finansowego".
- Cykl rozwojowy firmy usługowej
- Badanie potrzeb klientów
- Podnoszenie jakości usług
- Polityka marketingowa firmy usługowej
- Zarządzanie pracownikami
- Przydzielanie i harmonogramowanie zadań
- Planowanie strategiczne
Wykorzystaj zawartą w tej książce wiedzę.
Zbuduj stabilną i silną firmę usługową.
Osoby które kupowały "Zarządzanie firmą usług profesjonalnych", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)