reklama - zainteresowany?

Zarządzanie czasem - Onepress

Zarządzanie czasem
ebook
Autor: Brian Tracy
Tłumaczenie: Michał Lipa
ISBN: 978-8-3774-6903-3
stron: 114, Format: ebook
Data wydania: 2015-02-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,12 zł (poprzednio: 23,60 zł)
Oszczędzasz: 19% (-4,48 zł)

Dodaj do koszyka Zarządzanie czasem

Tagi: Zarządzanie

Twoja umiejętność zarządzania czasem decyduje o sukcesie bardziej niż cokolwiek innego. To proste: im lepiej wykorzystasz czas, tym więcej osiągniesz. Ten zwięzły przewodnik ujawnia 21 sprawdzonych metod zarządzania czasem, których natychmiastowe wykorzystanie pozwoli ci wygospodarować co najmniej dwie wydajne godziny dziennie. Opisując strategie zidentyfikowane i osobiście wykorzystywane przez Briana Tracy, eksperta w zakresie osiągnięć, ten podręczny przewodnik ujawnia, jak możesz:

• radzić sobie z nieustającymi zakłóceniami, naradami, wiadomościami e-mailowymi i rozmowami telefonicznymi;

• przeznaczać dostateczną ilość czasu na sprawy najważniejsze; • tworzyć pakiety podobnych spraw, aby nie tracić koncentracji;

• pokonać skłonność do zwlekania;

• określać zadania, które mogą być delegowane;

• planować działania w celu osiągnięcia najważniejszych celów.

Pełna typowej dla Tracy’ego i łatwej do zastosowania mądrości, książka ta pomoże ci w robieniu więcej w krótszym czasie i przy mniejszym stresie. Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi

 

Dodaj do koszyka Zarządzanie czasem

Spis treści

Dodaj do koszyka Zarządzanie czasem

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.