reklama - zainteresowany?

Zakazany dekalog. 10 grzechów głównych telemarketera - Onepress

Zakazany dekalog. 10 grzechów głównych telemarketera
ebook
Autor: Monika Iwaniec
ISBN: 978-83-283-3144-0
stron: 256, Format: ebook
Data wydania: 2016-08-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,95 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 50% (-19,95 zł)

Dodaj do koszyka Zakazany dekalog. 10 grzechów głównych telemarketera

Tagi: Kompetencje osobiste | Sprzedaż | Twoja kariera

Zaprawdę powiadam Ci, szukać będziesz sposobów, a nie pretekstów!

„Wstajesz rano. Poranek niby Å‚adny, ale dziaÅ‚asz powoli, bez zapaÅ‚u. Tak jakby mogÅ‚o to opóźnić ósmÄ…, kiedy siÄ™gniesz po telefon i zadzwonisz do pierwszej osoby z listy. Ale ósma nieubÅ‚aganie nadchodzi, wiÄ™c dzwonisz. Musisz. I sÅ‚yszysz, że przeszkadzasz komuÅ›, kto chce siÄ™ zabrać do uczciwej pracy. Po piÄ…tym telefonie masz dość, a do koÅ„ca jeszcze tyle czasu...” To cytat z opowieÅ›ci pewnego handlowca. Nie znasz go, ale to nic. Pasuje, prawda? Ty też czÄ™sto tak masz? Niby chciaÅ‚oby siÄ™ coÅ› zrobić i to zrobić dobrze, ale jakoÅ›... nie wychodzi. Klienci mówiÄ… „nie”, a Tobie brakuje siÅ‚y nawet na to, by zapytać o powody.

Wiesz, dlaczego sprzedawanie Ci nie wychodzi? Bo Å‚amiesz dekalog! Nie przejmuj siÄ™ jednak, nie jesteÅ› w tym odosobniony — przypuszczalnie popeÅ‚niasz dziesięć tych samych bÅ‚Ä™dów, które przydarzajÄ… siÄ™ bardzo wielu handlowcom, co Monika Iwaniec udowodniÅ‚a w tej książce. Podczas pisania skorzystaÅ‚a z doÅ›wiadczeÅ„ w pracy z handlowcami oraz z analiz aktywnej sprzedaży telefonicznej, nagraÅ„ kontaktów i dziaÅ‚aÅ„ tzw. ukrytych klientów. WskazaÅ‚a bÅ‚Ä™dy, wyciÄ…gnęła wnioski i opracowaÅ‚a listÄ™ podpowiedzi oraz wskazówek. DziÄ™ki nim nie bÄ™dziesz wiÄ™cej upadać i bÅ‚Ä…dzić, wstÄ…pisz za to wreszcie na drogÄ™ do sukcesu, na której czekajÄ… lojalni klienci. Dekalog to droga do szczęścia, jeÅ›li dodamy do niej przykazanie miÅ‚oÅ›ci...

A o to przecież chodzi w życiu i handlowaniu, prawda?

Ona była dla mnie inspiracją do podnoszenia swoich kwalifikacji. To ona sprawiła, że ta dziewczyna po szkole zawodowej, którą przyjmowała do pracy 15 lat temu, dziś, dobiegając wieku średniego, zdała maturę, skończyła studia, nauczyła się języka angielskiego i zarządza firmą. Dla wielu to standard, ale dla mnie sukces, wiara w siebie, przykład dla moich dzieci, a bez Moniki i Jej rad moje życie zostałoby na poziomie sprzed 15 lat.

Prezes ZarzÄ…du firmy budowlanej

Bardzo siÄ™ cieszÄ™, że los daÅ‚ mi możliwość poznania „wzoru olbrzymiej siÅ‚y” w pokonywaniu trudnoÅ›ci na drodze do realizacji zaplanowanych zamierzeÅ„.

Pracownik MOCATE

Książka oparta na dużej dawce psychologii, uważnych obserwacjach i gromadzonych przez wiele lat wnioskach z przykÅ‚adami i porównaniami. Jednym sÅ‚owem – KONKRET. Z tej lektury wiele można wyciÄ…gnąć — to taka piguÅ‚a max na wszelkie bolÄ…czki handlowców i nie tylko :) Nieprzestrzeganie dekalogu zawartego w książce to po prostu grzech przeciw sobie i swojemu zawodowemu powoÅ‚aniu. Książka daje porzÄ…dnego kopa energii i zapaÅ‚u. Jak dla mnie — ogromna pozytywna motywacja :) Tego mi byÅ‚o trzeba, dziÄ™kujÄ™.

Manager Akademii Praktyki Rewit Sp. z o.o..


Monika Iwaniec — biegÅ‚y rewident, doradca podatkowy, specjalista HR, absolwentka studiów MBA, Akademii Ekonomicznej, MiÄ™dzynarodowej Wyższej SzkoÅ‚y Handlowej. Mówi o sobie, że ma szczęście, bo jej pasja staÅ‚a siÄ™ jej pracÄ…. Jako ceniony szkoleniowiec, supervisor, mentor i coach dzieli siÄ™ wiedzÄ…, doÅ›wiadczeniem i zapaÅ‚em pomagajÄ…c ludziom i firmom w osiÄ…gniÄ™ciu sukcesu. Wskazuje drogÄ™, jak zarzÄ…dzać swoim czasem i obowiÄ…zkami, zespoÅ‚em, jak również wielomilionowym przedsiÄ™biorstwem. Od dwudziestu lat zwiÄ…zana z zarzÄ…dzaniem, doradztwem oraz restrukturyzacjami, w szczególnoÅ›ci działów sprzedaży. UzyskaÅ‚a miÄ™dzynarodowe tytuÅ‚y oraz certyfikaty, m.in. Certyfikat Trenera NLP, Certyfikat Skutecznego Trenera WewnÄ™trznego; Certified Project Manager IPMA; Expert En Banque Et Ingenierie Financiere. Jest trenerem ZarzÄ…dzania Uniwersytetu Thames Valley w Londynie. Doktoryzuje siÄ™ na wydziale prawa Akademii Krakowskiej. W oczach przyjaciół: lokomotywa napÄ™dzajÄ…ca wszystkich dookoÅ‚a, czÅ‚owiek z prawdziwÄ… pasjÄ…, temperamentem, ale przede wszystkim z uÅ›miechem.

Jestem pewna, że dotychczasowa moja DROGA i doświadczenia mogą stanowić znaczący punkt zwrotny dla wielu osób i firm, zarówno na drodze biznesowej, jak i osobistej, dlatego wszystkich zainteresowanych zapraszam do lektury i współpracy.

Monika Iwaniec

Dodaj do koszyka Zakazany dekalog. 10 grzechów głównych telemarketera

 

Osoby które kupowały "Zakazany dekalog. 10 grzechów głównych telemarketera", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Zakazany dekalog. 10 grzechów głównych telemarketera

Spis treści

Zakazany dekalog. 10 grzechów głównych telemarketera eBook -- spis treści

Wprowadzenie (9)

Grzech Pierwszy. Negatywne nastawienie do życia i pracy (13)

  • Oczekiwane cechy efektywnego handlowca (14)
  • Co decyduje o skutecznoÅ›ci handlowca? DoÅ›wiadczenie, staż czy kwalifikacje? (35)
  • Jak na rynku pracy znaleźć wartoÅ›ciowych handlowców? (38)

Grzech Drugi. Recytowanie z szablonów i scenariuszy - czyli niewÅ‚aÅ›ciwa komunikacja z klientem (43)

  • Rozmowa to dialog, a nie monolog (44)
  • Oczekiwania klientów i ich zadowolenie - gdzie popeÅ‚niam bÅ‚Ä™dy? (49)
  • Perswazja, manipulacja w kontakcie z klientem (64)
  • Kontakt z klientem - nie bÄ…dź trÄ™dowaty, bÄ…dź jak nietoperz i żaba (69)
  • Racjonalność zakupowa (71)
  • GÅ‚os i uszy? Czy majÄ… jakiÅ› zwiÄ…zek? Na ile gÅ‚os ma decydujÄ…ce znaczenie? (85)

Grzech Trzeci. Nieumiejętne zadawanie pytań (93)

  • Magia pytaÅ„ (94)
  • A skÄ…d wiadomo, na czym klientowi zależy? (95)
  • W jaki wiÄ™c sposób zadawać pytania? (96)

Grzech Czwarty. Brak uśmiechu, praca bez pasji (109)

  • Masz tylko jednÄ… szansÄ™ zrobić dobre pierwsze wrażenie (110)
  • Jak polubić czÅ‚owieka, który siÄ™ nie uÅ›miecha? (111)
  • RozpoczÄ™cie rozmowy (117)

Grzech Piąty. Lęk przed odrzuceniem, opory przed rozmową (125)

  • ŹródÅ‚o strachu i lÄ™ku (126)
  • Przygotowanie do rozmowy i wyciÄ…ganie trafnych wniosków (130)
  • Klient nie jest zainteresowany? A może ma wÄ…tpliwoÅ›ci? (136)

Grzech Szósty. Brak organizacji czasu (141)

  • Koncentracja (142)
  • ZarzÄ…dzanie bazÄ… - CRM (148)

Grzech Siódmy. Opory przed obronÄ… ceny i konkurencjÄ… (159)

  • Wartość ceny (160)
  • Walcz wartoÅ›ciÄ…, a nie cenÄ…! (169)
  • Argument "konkurencja"? (174)

Grzech Ósmy. Zaniedbane zarzÄ…dzanie relacjami (181)

  • Satysfakcja klienta (182)
  • Jakie czynniki wpÅ‚ywajÄ… na lojalność klienta? (191)
  • Jak budować dÅ‚ugotrwaÅ‚e relacje? (193)
  • Czy motywacja pracownika i jakość Å›wiadczonej przez niego obsÅ‚ugi wpÅ‚ywa na lojalność klienta? (197)

Grzech DziewiÄ…ty. Opory przed zmianÄ… (203)

  • Nasze podejÅ›cie do zmian (204)
  • Wypalenie zawodowe. Czy jest na to jakiÅ› sposób? (213)

Grzech Dziesiąty. Zatrzymywanie się na bieżni życia (223)

  • Co lub kto stoi na przeszkodzie do realizacji celu? (224)
  • Kim jestem? Kim chciaÅ‚bym być? Co chcÄ™ robić? (227)
  • Czy można zmienić samoocenÄ™? (234)
  • Jak zaplanować swój rozwój? (239)
  • Koncentracja na wynikach i przyszÅ‚oÅ›ci (242)

Zakończenie (249)

Epilog (255)

Dodaj do koszyka Zakazany dekalog. 10 grzechów głównych telemarketera

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.