reklama - zainteresowany?

Zakaz konkurencji w trakcie i po ustaniu stosunku pracy - Onepress

Zakaz konkurencji w trakcie i po ustaniu stosunku pracy
ebook
Autor: Ewa Suknarowska-Drzewiecka
ISBN: 978-83-255-0062-7
stron: 98, Format: ebook
Data wydania: 2008-01-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,00 zł

Dodaj do koszyka Zakaz konkurencji w trakcie i po ustaniu stosunku pracy

Tagi: Zarządzanie

Niniejszy poradnik adresowany jest do pracodawców. Zawiera wiele praktycznych wskazówek jak poprawnie przygotować umowę o zakazie konkurencji zarówno w trakcie trwania stosunku pracy jak i po jego ustaniu.
Główny nacisk położono na orzeczenia, ponieważ od czasu wejścia w życie przepisów dotyczących zakazu konkurencji, tj. 2.6.1996 r., SN wydał ich wiele. Szczególnie problematyka związana z umową o zakazie konkurencji po ustaniu stosunku pracy budziła i budzi nadal wiele wątpliwości. Warto znać orzecznictwo w tym zakresie, gdyż w ocenie SN "umowy o zakazie konkurencji po ustaniu stosunku pracy niejednokrotnie sporządzane są mało starannie, mimo iż pracodawca dysponuje odpowiednimi służbami prawnymi. Prowadzi to do procesów, których można by uniknąć, gdyby strony wykazały większą staranność w określeniu elementów umowy" (z uzasadnienia wyroku SN z 19.5.2004 r.)

Dodaj do koszyka Zakaz konkurencji w trakcie i po ustaniu stosunku pracy

 

Osoby które kupowały "Zakaz konkurencji w trakcie i po ustaniu stosunku pracy", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Zakaz konkurencji w trakcie i po ustaniu stosunku pracy

Spis treści

Zakaz konkurencji w trakcie i po ustaniu stosunku pracy eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Zakaz konkurencji w trakcie i po ustaniu stosunku pracy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.