reklama - zainteresowany?

ZARZĄDZANIE NOWOCZESNĄ ORGANIZACJĄ - Onepress

ZARZĄDZANIE NOWOCZESNĄ ORGANIZACJĄ
ebook
Autor: Olimpia Grabiec (red.)
ISBN: 978-83-656-8295-6
stron: 162, Format: ebook
Data wydania: 2019-07-31
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 18,57 zł (poprzednio: 21,85 zł)
Oszczędzasz: 15% (-3,28 zł)

Dodaj do koszyka ZARZĄDZANIE NOWOCZESNĄ ORGANIZACJĄ

Tagi: Zarządzanie

Działalność nowoczesnych organizacji opiera się nie tylko na posiadanych za­sobach rzeczowych, finansowych, ludzkich i informacyjnych, ale coraz częściej podstawą funkcjonowania dobrej organizacji jest posiadana wiedza i umiejętność wykorzystania jej na rynku. Zarządzanie nowoczesną organizacją ma za zadanie wskazanie możliwości kierunków rozwoju organizacji. Monografia ta to plon pracy badaczy, którzy zajmują się problemami zarządzania w organizacjach w ujęciu na­ukowym jak również część z nich w ujęciu praktycznym.

Fragment Wstępu

 

Dodaj do koszyka ZARZĄDZANIE NOWOCZESNĄ ORGANIZACJĄ

 

Osoby które kupowały "ZARZĄDZANIE NOWOCZESNĄ ORGANIZACJĄ", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka ZARZĄDZANIE NOWOCZESNĄ ORGANIZACJĄ

Spis treści

ZARZĄDZANIE NOWOCZESNĄ ORGANIZACJĄ eBook -- spis treści

Wstęp …7

Rozdział 1: Andrzej Chodyński, Wpływ wspólnych wartości na zjawisko izomorfizmu organizacyjnego …9

Rozdział 2: Zbigniew R. Wierzbicki, Proinnowacyjne kierunki  zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwem …31

Rozdział 3: Jan Klimek, Beata Żelazko, Diana Cichy, Koncepcja budowania  marki firmy rodzinnej na przykładzie Ciche International Trade & Investment …49

Rozdział 4: Jolanta Staszewska, Selected clustering problems …59

Rozdział 5: Agnieszka Górka-Chowaniec, Olga Sójka, Hotel brand image and loyalty of customers ….71

Rozdział 6: Ewa Kempa, Komunikacja w organizacji jako element wzrostu konkurencyjności ...85

Rozdział 7: Katarzyna Olejniczak-Szuster, Katarzyna Łukasik, Wybrane aspekty  kultury organizacyjnej miarą odpowiedzialnego zarządzania ...95

Rozdział 8: Izabela Bagińska, Rola kapitału ludzkiego w organizacjach  pozarządowych na przykładzie Fundacji Mozaika …105

Rozdział 9: Ewa Dudzic, The importance of theories that have emerged  on a practical business basis for science – questions and dilemmas …127

Rozdział 10: Joanna Podgórska-Rykała, Budżet samorządowy jako prawno-finansowy instrument polityki na rzecz równości …137

Rozdział 11: Elżbieta Stolarska, Małgorzata Okręglicka, Obrót nieruchomościami w wybranych miastach w Polsce – makroekonomiczne determinanty wielkości sprzedaży …149

Dodaj do koszyka ZARZĄDZANIE NOWOCZESNĄ ORGANIZACJĄ

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.