reklama - zainteresowany?

Wytyczne dotyczące zarządzania i komunikacji podczas incydentów związanych z bezpieczeństwem żywności - Onepress

Wytyczne dotyczące zarządzania i komunikacji podczas incydentów związanych z bezpieczeństwem żywności
ebook
Autor: Praca zbiorowa
ISBN: 978-83-269-9647-4
stron: 48, Format: ebook
Data wydania: 2021-08-31
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 10,40 zł

Dodaj do koszyka Wytyczne dotyczące zarządzania i komunikacji podczas incydentów związanych z bezpieczeństwem żywności

Tagi: Zarządzanie

Książka stanowi narzędzie do walki z kryzysem wizerunkowym w branży spożywczej. Dzięki tej pozycji będziesz mógł/mogła świadomie postępować w trudnych sytuacjach, dokonując racjonalnych wyborów. Poznasz akty prawne regulujące zagadnienia bezpieczeństwa żywności. Będziesz wiedział/wiedziała, jakie obowiązki ma przedsiębiorca w przypadku powstania incydentu lub sytuacji kryzysowej. Dowiesz się, w jaki sposób komunikować się z dziennikarzami. Poznasz prawne procedury postępowania, które dadzą Ci praktyczną wiedzę.

Dodaj do koszyka Wytyczne dotyczące zarządzania i komunikacji podczas incydentów związanych z bezpieczeństwem żywności

 

Osoby które kupowały "Wytyczne dotyczące zarządzania i komunikacji podczas incydentów związanych z bezpieczeństwem żywności", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Wytyczne dotyczące zarządzania i komunikacji podczas incydentów związanych z bezpieczeństwem żywności

Spis treści

Wytyczne dotyczące zarządzania i komunikacji podczas incydentów związanych z bezpieczeństwem żywności eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Wytyczne dotyczące zarządzania i komunikacji podczas incydentów związanych z bezpieczeństwem żywności

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.