reklama - zainteresowany?

Wybuchowy wzrost. Jak zbudowałem gigantyczną społeczność 100 milionów użytkowników - Onepress

Wybuchowy wzrost. Jak zbudowałem gigantyczną społeczność 100 milionów użytkowników
ebook
Autor: Cliff Lerner
Tytuł oryginału: Explosiv growth
Tłumaczenie: Przemysław Imieliński
ISBN: 9788375797879
stron: 240, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-09
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 31,92 zł (poprzednio: 39,41 zł)
Oszczędzasz: 19% (-7,49 zł)

Dodaj do koszyka Wybuchowy wzrost. Jak zbudowałem gigantyczną społeczność 100 milionów użytkowników

Tagi: Zarządzanie

Wyobraź sobie, jak mogłoby zmienić się twoje życie, gdyby stworzony przez ciebie produkt zyskiwał codziennie nieprawdopodobną liczbę 100 000 nowych użytkowników i to bez wydawania ani grosza na reklamę. A co, jeśli inwestorzy zaczęliby walić do ciebie drzwiami i oknami?

To właśnie przydarzyło się Cliffowi Lernerowi, kiedy postanowił zainwestować pieniądze zarobione na internetowym serwisie randkowym w aplikację działającą na nieznanej wówczas nikomu platformie o nazwie Facebook. Aplikacja zaczęła się wkrótce gwałtownie rozwijać i w niedługim czasie cena akcji firmy Lernera wzrosła o 2000%, uruchomiając niezwykły łańcuch wydarzeń złożony z niespodziewanych sukcesów i bolesnych doświadczeń.

Ta fascynująca i inspirująca opowieść pokazuje, jak:

wywołać eksplozję wzrostu poprzez stworzenie wyjątkowego produktu,

zidentyfikować jedynie trzy wskaźniki, które mają znaczenie,

odkrywać skuteczne strategie wzrostu, by móc szybko się rozwijać,

w błyskotliwy sposób wykorzystywać media, aby zdobyć 100 milionów użytkowników,

stworzyć w firmie wspaniałą kulturę pracy, przyciągającą pracowników pełnych pasji.

Książka nie opowiada o nieprzerwanym paśmie sukcesów ani nie przedstawia po prostu różnych strategii rozwoju pozbawionych kontekstu czy też praktycznych przykładów ich zastosowania taką pozycję mógłby napisać niemal każdy. Znalazły się w niej za to koncepcje marketingowe, sztuczki PR-owe i wiedza na temat tego, jak uzyskać efekt wirusowy. To właśnie one pozwoliły nam zdobyć 100 milionów użytkowników. Jednak tym, co może się okazać dla Czytelnika jeszcze cenniejsze, są doświadczenia i wnioski wyciągnięte z trudnych sytuacji oraz możliwość przyjrzenia się temu, w jaki sposób na bieżąco Cliff próbował sobie z nimi radzić i jakie podejmował decyzje wówczas, gdy wybuchały kolejne pożary.

Sukces w biznesie nie zależy wyłącznie od dobrego pomysłu czy sprawdzonej formuły; jest wynikiem określonych działań. Nie ma jednej drogi, zaś decyzja podjęta w każdym z krytycznych momentów wpływa na przyszłość firmy i ją kształtuje. Strategie przedstawione w tej książce, połączone z wglądem w procesy myślowe kryjące się za kluczowymi wyborami dokonywanymi w czasie dynamicznego rozwoju SNAP, z pewnością pomogą każdemu przedsiębiorcy skuteczniej działać w obszarze jego własnego biznesu.

(fragment Przedmowy)

Niezwykle cenne lekcje - dotyczące uzyskiwania efektu wybuchowego wzrostu, marketingu i innowacyjności - dla właścicieli start-upów i dyrektorów generalnych - pochodzące od jednego z najmądrzejszych przedsiębiorców, jakich znam.

Andrew Weinreich, przedsiębiorca z branży serwisów społecznościowych

Dodaj do koszyka Wybuchowy wzrost. Jak zbudowałem gigantyczną społeczność 100 milionów użytkowników

 

Osoby które kupowały "Wybuchowy wzrost. Jak zbudowałem gigantyczną społeczność 100 milionów użytkowników", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Wybuchowy wzrost. Jak zbudowałem gigantyczną społeczność 100 milionów użytkowników

Spis treści

Dodaj do koszyka Wybuchowy wzrost. Jak zbudowałem gigantyczną społeczność 100 milionów użytkowników

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.