Wybrane problemy wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw - Onepress

ISBN: 978-83-7814-577-6
stron: 98, Format: ebook
Data wydania: 2020-11-03
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 18,70 zł
Zagadnienia zaprezentowane w monografii stanowią efekt badań teoretycznych oraz praktycznych związanych z ważniejszymi problemami wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw. W opracowaniu omówiono m.in.: niektóre modele oceny efektywności finansowej przedsiębiorstw, wybrane determinanty sukcesu przedsiębiorstw, badania podejmowane w ramach zarządzania projektami (Projekt Management), działania związane z marketingiem internetowym oraz zagadnienia innowacyjności polskiej gospodarki w obliczu pułapki średniego dochodu.
Osoby które kupowały "Wybrane problemy wzrostu innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw", wybierały także:
- Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)