reklama - zainteresowany?

Wszystko na temat bycia kierownikiem, jak nim zostać i jak go odnaleźć wśród pracowników - Onepress

Wszystko na temat bycia kierownikiem, jak nim zostać i jak go odnaleźć wśród pracowników
ebook
Autor: Edgar Enderson
ISBN: 978-83-8245-881-7
stron: 67, Format: ebook
Data wydania: 2021-07-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 9,98 zł (poprzednio: 11,88 zł)
Oszczędzasz: 16% (-1,90 zł)

Dodaj do koszyka Wszystko na temat bycia kierownikiem, jak nim zostać i jak go odnaleźć wśród pracowników

Tagi: Kompetencje osobiste | Obsługa klienta | Zarządzanie

Książka jest poradnikiem dla przyszłych kierowników oraz pracodawców stojących przed dylematem jakie osoby należy zatrudnić na takie stanowisko. Z książki dowiecie się takich rzeczy jak: 1. Znaki, które okazuje pracownik, gdy jest odpowiednim kandydatem, żeby pełnić funkcję kierowniczą w firmie. 2. Jakie umiejętności musi opanować każdy kto chce zajmować stanowisko kierownicze. 3. Rzeczy, które będzie musiał zrobić pracownik zanim zostanie kierownikiem. 4. Metody zarządzania czasem(GROW, SMART).

Dodaj do koszyka Wszystko na temat bycia kierownikiem, jak nim zostać i jak go odnaleźć wśród pracowników

 

Osoby które kupowały "Wszystko na temat bycia kierownikiem, jak nim zostać i jak go odnaleźć wśród pracowników", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Techniki wpÅ‚ywu. Kurs video. BroÅ„ siÄ™ przed manipulacjÄ… i skutecznie przekonuj innych
  • Angielski w korpoÅ›wiecie. Kurs video. Skuteczna komunikacja w Å›rodowisku zawodowym

Dodaj do koszyka Wszystko na temat bycia kierownikiem, jak nim zostać i jak go odnaleźć wśród pracowników

Spis treści

Wszystko na temat bycia kierownikiem, jak nim zostać i jak go odnaleźć wśród pracowników eBook -- spis treści

Dodaj do koszyka Wszystko na temat bycia kierownikiem, jak nim zostać i jak go odnaleźć wśród pracowników

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.