Współczesne koncepcje zarządzania w organizacjach - Onepress
ISBN: 978-83-656-8228-4
stron: 172, Format: ebook
Data wydania: 2016-12-20
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 23,22 zł (poprzednio: 27,32 zł)
Oszczędzasz: 15% (-4,10 zł)
Osoby które kupowały "Współczesne koncepcje zarządzania w organizacjach ", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
Spis treści
Współczesne koncepcje zarządzania w organizacjach eBook -- spis treści
Wstęp...........................................................................................................................................................7
Agnieszka Kabalska
Rozdział 1. Innowacje w kreowaniu i modyfikowaniu modeli biznesowych...................................11
Ewelina Markowska
Rozdział 2. Poziom innowacyjności polskich przedsiębiorstw jako zasadniczy czynnik konkurencyjności regionu...........................................................................19
Iwona Samolak
Rozdział 3. Innowacyjność przedsiębiorstw na przykładzie firm zlokalizowanych w Kieleckim Parku Technologicznym. Studium przypadku........................31
Julija Krot, Ałła Tkaczenko
Rozdział 4. Features of models of organization and management cash flow contemporary economy.........................................................................................................45
Izabela Joachimiak, Marzena Edyta Karpińska
Rozdział 5. Zarządzanie uczelnią wyższą – rozwój systemów zarządzania, ich finansowanie oraz dopasowanie do potrzeb gospodarki .............................................................51
Seweryn Cichoń
Rozdział 6. Zarządzanie uczelnią w aspekcie działań marketingowych...........................................63
Jagoda Gola
Rozdział 7. Typology and segmentation of households on financial market in Poland.................................................................................................................73
Piotr Janulek
Rozdział 8. Wybrane zagadnienia bibliograficzne a zarządzanie.......................................................87
Robert Słoniec, Henryk Dębski
Rozdział 9. Od systemów zarządzania jakością po społeczną odpowiedzialność biznesu w nowoczesnym zarządzaniu firmą.......................................................................................................95
Marcin Maślak
Rozdział 10. Strategiczny aspekt zarządzania w branży górniczej oraz technologiach informacyjnych.....................................................................................................111
Andrzej Brożek, Ewelina Pawłowska
Rozdział 11. Asymetria informacji pogodowych jako źródło ryzyka sektora energetycznego........................................................................................131
Rozdział 12. Analiza wybranych źródeł finansowania działalności MMŚP...................................143
Zbigniew Wacławski
Rozdział 13. Aktualność idei rozwoju zrównoważonego i trwałego................................................157