Wprowadzenie nowego pracownika - Onepress
ISBN: 978-83-255-0049-8
stron: 22, Format: ebook
Data wydania: 2007-01-01
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 24,40 zł
Samo pozyskanie nowego kandydata nie gwarantuje powodzenia w obsadzeniu danego stanowiska. Pojawienie się nowego pracownika jest zawsze pewnym "zaburzeniem" w funkcjonowaniu zespołu. Niezbędne jest zaplanowanie procesu wdrażania nowej osoby, mające na celu przystosowanie jej do warunków panujących w firmie.
W publikacji "Wprowadzenie nowego pracownika" otrzymają Państwo między innymi odpowiedź na pytania:
- jak zorganizować pierwszy dzień w pracy?
- jakie są cele programów wdrażających dla nowych pracowników?
- w jaki sposób podsumować okres próbny?
- jakie są podstawowe błędy podczas wdrażania nowych pracowników?
Dodatkowo w publikacji narzędzia związane z wdrażaniem nowych pracowników, między innymi: vademecum nowego pracownika, formularz oceny efektywności procesu rekrutacji, formularz oceny satysfakcji pracownika po okresie próbnym.
Osoby które kupowały "Wprowadzenie nowego pracownika", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)