reklama - zainteresowany?

Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie - Onepress

Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie
ebook
Autor: David Brown
Tłumaczenie: Joanna Radosz
ISBN: 9788382101744
stron: 464, Format: ebook
Data wydania: 2021-10-13
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 37,49 zł (poprzednio: 49,99 zł)
Oszczędzasz: 25% (-12,50 zł)

Dodaj do koszyka Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie

Tagi: Zarządzanie

Dlaczego niektóre firmy triumfują a inne upadają?

iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie?

David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży.

Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji.
 

 

Dodaj do koszyka Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie

 

Osoby które kupowały "Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie

Spis treści

Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Wstęp
  • 1. Wejście na pole bitwy
  • 2. Prowadzenie wojny
  • 3. Zwycięska strategia
  • 4. Pozycjonowanie
  • 5. Nowatorstwo
  • 6. Wykorzystywanie słabości
  • 7. Nieczyste zagrywki
  • 8. Zdobywanie serc i dusz
  • 9. Wytrwałość
  • Zakończenie
  • Podziękowania
  • Bibliografia
  • Strona redakcyjna

Dodaj do koszyka Wojny biznesowe. Opowieści o rywalizacji najsłynniejszych marek na świecie

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.