Wielokryterialne metody wspomagania decyzji w procesie innowacji - Onepress

ISBN: 978-8-3787-5082-6
stron: 194, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 15,60 zł (poprzednio: 19,50 zł)
Oszczędzasz: 20% (-3,90 zł)
Myślą przewodnią, która prowadziła autora podczas pisania tej pracy, było rozwinięcie metod wielokryterialnych tak, by mogły być pomocne w podejmowaniu decyzji o charakterze strategicznym, których przykładem są decyzje związane z innowacjami. Głównym celem opracowania jest wskazanie możliwości usprawnienia procesu innowacji w zakresie jakości podejmowanych decyzji. W przedstawionej pracy autor zawarł swoje propozycje rozwiązań wybranych problemów w zarządzaniu innowacjami. Otrzymane rezultaty otwierają widok na nowe obszary warte eksploracji.
Osoby które kupowały "Wielokryterialne metody wspomagania decyzji w procesie innowacji", wybierały także:
- Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera. Wydanie II 67,73 zł, (14,90 zł -78%)
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)