reklama - zainteresowany?

Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać - Onepress

Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać
ebook
Autor: James M. Kouzes, Barry Z. Posner
Tytuł oryginału: Credibility: How Leaders Gain and Lose It, Why People Demand It
TÅ‚umaczenie: Magda Witkowska
ISBN: 978-83-246-5802-2
stron: 192, Format: ebook
Data wydania: 2012-10-29
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 20,35 zł (poprzednio: 36,34 zł)
Oszczędzasz: 44% (-15,99 zł)

Dodaj do koszyka Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać

Tagi: Kompetencje osobiste

Moja podstawowa rada dotyczÄ…ca budowania wiarygodnoÅ›ci brzmi: przeczytaj tÄ™ książkÄ™ i zastosuj zawartÄ… w niej wiedzÄ™ w praktyce. Dla lidera nie ma nic ważniejszego niż wiarygodność. Jim i Barry Å›wietnie siÄ™ spisali, wyjaÅ›niajÄ…c nam, dlaczego ma ona tak wielkie znaczenie, jak sobie na niÄ… zapracować i jak jÄ… utrzymać! To kolejne ważne dokonanie tych dwóch Å›wiatowych autorytetów w dziedzinie przywództwa. Marshall Goldsmith, autor książek Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje MOJO oraz Sukces… I co dalej?

Wiarygodnie znaczy skutecznie!

Jak zdobyć i utrzymać wiarygodność? Co zrobić, by ludzie zechcieli dobrowolnie zaangażować serca i umysły we wspólną sprawę? Jakie podjąć kroki, by zmotywować innych do działania bez względu na to, czy to Twoi podwładni, zwolennicy, czy nieznana Ci grupa ludzi?

Niniejsza książka przeznaczona jest dla osób na wszystkich szczeblach i we wszystkich rodzajach organizacji — publicznych, prywatnych, edukacyjnych, religijnych, rzÄ…dowych, wojskowych oraz non profit. DziÄ™ki niej poznasz siÅ‚Ä™ pozytywnego oddziaÅ‚ywania wiarygodnych liderów na ludzi i organizacje oraz efekty negatywnego wpÅ‚ywu maÅ‚o wiarygodnych liderów na morale i wyniki pracy. Stanie siÄ™ ona Twoim wiernym przewodnikiem, wskazujÄ…cym drogÄ™ i pozwalajÄ…cym unikać niebezpiecznych puÅ‚apek w Twojej osobistej podróży ku wiarygodnoÅ›ci.



Wiarygodność to najbardziej aktualny i najważniejszy temat naszych czasów. Ta książka, znajdująca solidne podstawy w wynikach badań i wieloletnich doświadczeniach autorów, to koło ratunkowe, które Jim Kouzes i Barry Posner rzucają nam, abyśmy mogli przywrócić wiarygodność i zaufanie w naszych organizacjach. Jestem im za to osobiście wdzięczny. Idę o zakład, że Ty również będziesz.
Warren Bennis,
profesor biznesu Uniwersytetu Południowej Kalifornii, autor książki
Droga lidera. Klasyczna nauka przywództwa

James M. Kouzes oraz Barry Z. Posner wykładają na Leavey School of Business przy Uniwersytecie Santa Clara. Należą do grona najbardziej szanowanych i wpływowych badaczy zagadnienia przywództwa. Stworzyli wspólnie klasyczne bestsellery: Przywództwo i jego wyzwania, The Truth About Leadership, Dziedzictwo lidera oraz Wzmocnić ducha, a także kilkanaście innych książek i podręczników poświęconych tej kwestii. Opracowali również ceniony program Leadership Practices Inventory (LPI), kompleksowe narzędzie oceny opierające się na założeniach modelu The Five Practices of Exemplary Leadership. Więcej informacji można uzyskać na stronie www.credibility-book.com.

Dodaj do koszyka Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać

 

Osoby które kupowały "Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać

Spis treści

Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać eBook -- spis treści

WPROWADZENIE. O wiarygodności i przywracaniu zaufania oraz wiary (9)

1. Przywództwo to relacja (19)

2. Wiarygodność ma znaczenie (33)

3. Poznawanie samego siebie (47)

4. Docenianie podopiecznych (61)

5. Akcentowanie wspólnych wartości (77)

6. Kształtowanie potencjału (97)

7. Służba na rzecz celu (113)

8. Podtrzymywanie nadziei (129)

9. Pozostać człowiekiem (145)

EPILOG. Charakter ma znaczenie (165)

Przypisy (167)

Podziękowania (185)

O autorach (187)

Dodaj do koszyka Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.