reklama - zainteresowany?

Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej - Onepress

Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej
Autor: Kaplan Robert S., Norton David P.
Tłumaczenie: Łuczkiewicz Grzegorz
ISBN: 978-8-3011-6124-8
stron: 316, okładka: miękka
Data wydania: 2010-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,45 zł (poprzednio: 58,87 zł)
Oszczędzasz: 16% (-9,42 zł)

Dodaj do koszyka Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej

Tagi: Zarządzanie

Niepowodzenia firm w dziedzinie wdrażania strategii i zarządzania działalnością operacyjną wynikają na ogół z braku nadrzędnego systemu zarządzania scalającego i dostosowującego do siebie te dwa zasadnicze procesy.

(Z rozdziału 1)

Autorzy publikacji próbują rozwiązać ten problem. Przedstawiają szczegółowo opracowany plan, który pozwoli przedsiębiorstwom skutecznie wprowadzać w życie nowe strategie, monitorować je i w razie potrzeby modyfikować. Posługują się licznymi przykładami ze świata biznesu. Dokumentują swoje wnioski doświadczeniami firm, które zdecydowały się na wprowadzenie w życie ich wskazówek dotyczących strategii. Jest to książka o tym, jak sprawić, by strategi „zakorzeniła się” w firmie i zaczęła przynosić efekty. To doskonały „podręcznik” dla menedżerów, który uczy skutecznego działania.

Dodaj do koszyka Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej

 

Osoby które kupowały "Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej

Spis treści

Dodaj do koszyka Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.