reklama - zainteresowany?

W tym szaleństwie jest metoda. Powieść o zarządzaniu projektami - Onepress

W tym szaleństwie jest metoda. Powieść o zarządzaniu projektami
Autor: Marcin Żmigrodzki
ISBN: 978-83-283-5421-0
stron: 376, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2019-04-02
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka W tym szaleństwie jest metoda. Powieść o zarządzaniu projektami

Tagi: Zarządzanie | Zarządzanie projektami

Literatura piękna i praktyczna równocześnie

Jeśli chcesz, albo musisz, nauczyć się zarządzania projektami, ale nie przepadasz za suchym językiem poradników biznesowych - to książka dla Ciebie!

Oto Twój podręcznik skutecznego rozwoju firmy za pomocą projektów, Twoja lektura do poduszki i wreszcie - Twoja ulubiona powieść. Na jej kartach opisano historię firmy Project Inc., czyli średniej wielkości przedsiębiorstwa z branży informatycznej, od lat działającego gdzieś w Europie. Do niedawna wiodło mu się całkiem nieźle, ale ostatnio skuteczny mechanizm biznesowy zaczął się psuć. Rośnie presja konkurencji, a marże spadają. Prezes Project Inc. dostrzega problem, jednak pełni samozadowolenia pracownicy nie przyjmują do wiadomości konieczności zmian. Na scenę wkracza więc konsultant...

Tego, co było dalej, dowiesz się z tej książki - a przy okazji poznasz trudną sztukę zarządzania projektami. Opanujesz oczywiście służące temu celowi techniki i metody, ale będzie to dopiero początek. Pierwszy krok. Jak bowiem zauważa autor, praktyk z wieloletnim doświadczeniem, głównym problemem większości firm jest brak umiejętności wdrażania owych technik i metod oraz koncentrowania się na zmianie w perspektywie długofalowej. Tymczasem doskonalenie zarządzania projektami to droga zaplanowana na kilka lat. Niestety, na podróżujących nią czyhają tysiące pułapek w postaci bodźców, które przekierowują uwagę na inne tory. Trzeba nauczyć się przed tym bronić...

Mamy nadzieję, że literacka forma opowieści o firmie Project Inc. przypadnie Ci do gustu. Uzmysłowi istnienie dobrych praktyk projektowych, uczuli Cię na typowe błędy i pozwoli uniknąć wynikających z nich zagrożeń.

Dodaj do koszyka W tym szaleństwie jest metoda. Powieść o zarządzaniu projektami

 

Osoby które kupowały "W tym szaleństwie jest metoda. Powieść o zarządzaniu projektami", wybierały także:

  • Układ wielkości organizacyjnych. Koncepcja metodologiczna badania rzeczywistości organizacyjnej
  • Etyka pracy. Przekonania wartościujące pracę a zaangażowanie pracowników
  • Kompendium zarządzania szkoleniami
  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking

Dodaj do koszyka W tym szaleństwie jest metoda. Powieść o zarządzaniu projektami

Spis treści

W tym szaleństwie jest metoda. Powieść o zarządzaniu projektami -- spis treści

 

Podziękowania 9

 

O autorze 11

Wprowadzenie 13

Rozdział 1. Rok pierwszy. Złe początki 17

  • Pierwszy czerwca 18
  • Trzeci czerwca 26
  • Czwarty czerwca 28
  • Ósmy czerwca 31
  • Dziesiąty czerwca 33
  • Trzynasty czerwca 36
  • Dwudziesty czerwca 41
  • Dwudziesty szósty czerwca 45

Rozdział 2. Rok pierwszy. Diagnoza 47

  • Pierwszy sierpnia 47
  • Trzeci sierpnia 54
  • Szósty sierpnia 60
  • Dwunasty sierpnia 64
  • Szesnasty sierpnia 66
  • Dwudziesty sierpnia 79
  • Dwudziesty drugi sierpnia 84
  • Dwudziesty ósmy sierpnia 88
  • Trzydziesty sierpnia 92
  • Wnioski 95

Rozdział 3. Rok pierwszy. Projekty podwodne, czyli nieautoryzowana praca w organizacji 97

  • Czwarty września 97
  • Dziesiąty września 101
  • Dwunasty września 109
  • Trzynasty września 112
  • Czternasty września 122
  • Dwudziesty września 126
  • Dwudziesty drugi września 127
  • Dwudziesty siódmy września 129
  • Wnioski 134

Rozdział 4. Rok pierwszy. Niska jakość 137

  • Październik 137
  • Trzeci listopada 142
  • Piąty listopada 150
  • Szósty listopada 154
  • Dziewiąty listopada 163
  • Dziesiąty listopada 164
  • Piętnasty listopada 168

Rozdział 5. Rok pierwszy. Projekt skazany na klęskę 177

  • Siedemnasty listopada 177
  • Dwudziesty listopada 179
  • Dwudziesty drugi listopada 185
  • Dziesięć miesięcy później 188
  • Dziesiąty grudnia 191
  • Piętnasty grudnia 195
  • Dziesiąty stycznia 197
  • Dwunasty stycznia 203
  • Wnioski 207

Rozdział 6. Rok drugi. Fast tracking 211

  • Luty 211
  • Pierwszy marca 212
  • Trzeci marca 219
  • Szósty marca 225
  • Siódmy marca 229
  • Czternasty marca 230
  • Piętnasty marca 234
  • Szesnasty marca 235
  • Dwudziesty marca 236
  • Dwudziesty pierwszy marca 239
  • Dwudziesty piąty marca 240
  • Trzydziesty kwietnia 242
  • Piętnasty maja 244
  • Trzydziesty maja 249
  • Wnioski 255

Rozdział 7. Rok drugi. Wielozadaniowość 259

  • Czerwiec 259
  • Drugi czerwca 261
  • Trzeci czerwca 265
  • Piąty czerwca 266
  • Dziesiąty czerwca 272
  • Trzynasty czerwca 274
  • Szesnasty czerwca 275
  • Dwudziesty czerwca 279
  • Dwudziesty czwarty czerwca 283
  • Trzydziesty czerwca 286
  • Trzeci lipca 288
  • Piąty lipca 293
  • Siódmy lipca 295
  • Dziesiąty lipca 298
  • Dwunasty lipca 302
  • Dwudziesty sierpnia 303
  • Siedemnasty września 305
  • Wnioski 307

Rozdział 8. Rok trzeci. Wiarygodność prognoz 309

  • Kolejne dziesięć miesięcy 309
  • Pierwszy sierpnia 315
  • Pierwszy października, niemal rok wcześniej 316
  • Dziewiętnasty stycznia, trzy i pół miesiąca później 320
  • Dwudziesty września, prawie rok przed spotkaniem Adama z Dalią w sprawie megaprzetargu 321
  • Pierwszy sierpnia, ciąg dalszy 329
  • 20 lutego, siedem miesięcy wcześniej 333
  • Pierwszy sierpnia, ciąg dalszy 335
  • Trzeci sierpnia 337
  • Piąty sierpnia 350
  • Piętnasty sierpnia 352
  • Osiemnasty sierpnia 353
  • Wnioski 355
  • Trzydziesty sierpnia, epilog 356

Rozdział 9. Podsumowanie 363

  • Nieautoryzowana praca 365
  • Niska jakość 365
  • Fast tracking 367
  • Wielozadaniowość 367
  • Niewiarygodne prognozy 369
  • Procesy projektowe 371

Dodaj do koszyka W tym szaleństwie jest metoda. Powieść o zarządzaniu projektami

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.