reklama - zainteresowany?

Władza i kierowanie. Teorie i praktyki biurokracji - Onepress

Władza i kierowanie. Teorie i praktyki biurokracji
ebook
Autor: Waldemar Stelmach
ISBN: 978-8-3748-8023-7
stron: 214, Format: ebook
Data wydania: 2015-12-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 28,00 zł (poprzednio: 35,00 zł)
Oszczędzasz: 20% (-7,00 zł)

Dodaj do koszyka Władza i kierowanie. Teorie i praktyki biurokracji

Tagi: Zarządzanie

Zagadnienia prezentowane w tej książce nie wyczerpują opisu licznych niedostatków władzy i kierowania. Same tylko rozważania teoretyczne o istocie władzy zajmują w literaturze naukowej setki tomów i rozdziałów książek. Naszym celem jest zgrupowanie w jednym opracowaniu, oczywiście w bardzo skondensowanej formie, opisów (analiz) dotyczących jednego zagadnienia, na które składają się psychologiczne, socjologiczne, organizacyjne i poniekąd w różnych skalach polityczne, choroby zarządzania i kierowania; przede wszystkim instytucjonalnego, ale także wynikające z indywidualnych niedostatków oraz próba znalezienia poprawy status quo.

Książka jest głównie przeznaczona dla tych, którzy już są na kierowniczych stanowiskach a chcieliby odnowić, uzupełnić, poszerzyć swoje wiadomości o kierowaniu ludźmi oraz dla tych, którzy zakładają, myślę, i słusznie, że kiedyś obejmą kierownicze stanowiska. Książka jest zbędna tym, którzy sądzą, że o kierowaniu ludźmi i o władzy już wszystko wiedzą.

Dodaj do koszyka Władza i kierowanie. Teorie i praktyki biurokracji

 

Osoby które kupowały "Władza i kierowanie. Teorie i praktyki biurokracji", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Władza i kierowanie. Teorie i praktyki biurokracji

Spis treści

Dodaj do koszyka Władza i kierowanie. Teorie i praktyki biurokracji

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.