reklama - zainteresowany?

Uwarunkowania technologiczno-społeczne i modele prosumpcji systemów informatycznych zarządzania - Onepress

Uwarunkowania technologiczno-społeczne i modele prosumpcji systemów informatycznych zarządzania
ebook
Autor: Małgorzata Pańkowska
ISBN: 978-83-787-5234-9
stron: 212, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 25,74 zł (poprzednio: 32,18 zł)
Oszczędzasz: 20% (-6,44 zł)

Dodaj do koszyka Uwarunkowania technologiczno-społeczne i modele prosumpcji systemów informatycznych zarządzania

Tagi: Zarządzanie

Przedmiotem rozważań niniejszej monografii jest prosumpcja w biznesie i w branży systemów informatycznych zarządzania. Autorzy przedstawiają rezultaty swoich własnych badań dotyczących praktyk, korzyści i ryzyka towarzyszącego prosumpcji, a także wyniki badań nad tym, czy użytkownicy systemów informatycznych uzyskują dzięki prosumpcji szczególną wartość dodaną, co zyskują dzięki niej przedsiębiorstwa informatyczne, jakie są jej uwarunkowania instytucjonalne, jak zachowują się prosumenci na rynku, a szczególnie w gospodarce elektronicznej, oraz jakie media i narzędzia wykorzystują w rozwoju swoich produktów.

Dodaj do koszyka Uwarunkowania technologiczno-społeczne i modele prosumpcji systemów informatycznych zarządzania

 

Osoby które kupowały "Uwarunkowania technologiczno-społeczne i modele prosumpcji systemów informatycznych zarządzania", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Uwarunkowania technologiczno-społeczne i modele prosumpcji systemów informatycznych zarządzania

Spis treści

Dodaj do koszyka Uwarunkowania technologiczno-społeczne i modele prosumpcji systemów informatycznych zarządzania

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.