Uwarunkowania technologiczno-społeczne i modele prosumpcji systemów informatycznych zarządzania - Onepress

ISBN: 978-83-787-5234-9
stron: 212, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 26,00 zł (poprzednio: 32,50 zł)
Oszczędzasz: 20% (-6,50 zł)
Przedmiotem rozważań niniejszej monografii jest prosumpcja w biznesie i w branży systemów informatycznych zarządzania. Autorzy przedstawiają rezultaty swoich własnych badań dotyczących praktyk, korzyści i ryzyka towarzyszącego prosumpcji, a także wyniki badań nad tym, czy użytkownicy systemów informatycznych uzyskują dzięki prosumpcji szczególną wartość dodaną, co zyskują dzięki niej przedsiębiorstwa informatyczne, jakie są jej uwarunkowania instytucjonalne, jak zachowują się prosumenci na rynku, a szczególnie w gospodarce elektronicznej, oraz jakie media i narzędzia wykorzystują w rozwoju swoich produktów.
Osoby które kupowały "Uwarunkowania technologiczno-społeczne i modele prosumpcji systemów informatycznych zarządzania", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
Spis treści
Uwarunkowania technologiczno-społeczne i modele prosumpcji systemów informatycznych zarządzania eBook -- spis treści
Wprowadzenie 7 Beata Stępień, Henryk Mruk, SPOŁECZNO-INSTYTUCJONALNE UWARUNKOWANIA ROZWOJU TRENDU PROSUMENCKIEGO NA ARENIE MIĘDZYNARODOWEJ 9 Robert Wolny, ZACHOWANIA PROSUMENTÓW NA RYNKU E-USŁUG - WYNIKI BADAŃ 27 Wiesław Wolny, PROSUMPCJA NA ETAPACH MODELOWANIA I IMPLEMENTACJI CYKLU ŻYCIA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH ZARZĄDZANIA 45 Edyta Abramek, METODY AKTYWIZUJĄCE PROSUMENTÓW NA PRZYKŁADZIE KONFIGURATORÓW PRODUKTÓW 67 Małgorzata Pańkowska, MODELOWANIE SYSTEMU PROSUMPCJI ZASTOSOWAŃ TECHNOLOGII INFORMACJI 81 Joanna Palonka, NARZĘDZIA PROSUMPCJI W ANALIZIE DANYCH INTERNETOWYCH 107 Kinga Stopczyńska, ROLA SPONSORINGU W RZECZYWISTOŚCI WIRTUALNEJ NA PRZYKŁADZIE BLOGOSFERY 145 Artur Strzelecki, PROSUMPCJA TREŚCI W SPOŁECZNOŚCIACH WIRTUALNYCH 162 Piotr Siuda, Marek Troszyński, STOSUNEK WOBEC PIRACTWA JAKO WYZNACZNIK POSTAW PROSUMENCKICH PRZEDSTAWICIELI POLSKIEJ BRANŻY ROZRYWKOWEJ 180 Anna Sołtysik-Piorunkiewicz, Małgorzata Furmankiewicz, Piotr Ziuziański, KOKPIT MENEDŻERSKI JAKO NARZĘDZIE DO WSPOMAGANIA DECYZJI PROSUMENTA W E-ZDROWIU 188