Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem - Onepress
Tytuł oryginału: Escaping the Build Trap: How Effective Product Management Creates Real Value
Tłumaczenie: Anna Zawiła, Tadeusz Zawiła
ISBN: 978-83-283-6207-9
stron: 192, Format: 158x235, okładka: miękka
Data wydania: 2020-04-07
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 49,00 zł
Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem
W pogoni za harmonogramem, wynikami i wskaźnikami przedsiębiorstwa często tracą z oczu rzeczywiste potrzeby swoich klientów. W szalonym pośpiechu wypychają kolejne wersje produktu, które nie zawsze odpowiadają odbiorcom i użytkownikom. Rodzą się konflikty, frustracja w zespole narasta. Firma wpada w pułapkę budowania. W oczywisty sposób nie sprzyja to zachowaniu konkurencyjności i osiąganiu celów biznesowych. Powodem takich problemów nie są źle przygotowane kontrakty czy słabi pracownicy, ale niewłaściwe podejście do zarządzania produktem. Innymi słowy, konieczne jest przyjrzenie się fundamentom działania organizacji, szczególnie strategii produktowej.
Dzięki wiedzy zawartej w tej książce szybko zdiagnozujesz objawy pułapki budowania. Dowiesz się, jak zbudować podwaliny pod takie ukształtowanie zarządzania produktem, aby skutecznie rozwiązywać problemy klientów i dostarczać im dokładnie to, czego potrzebują, przy zachowaniu odpowiedniej efektywności i rentowności firmy. Znajdziesz wytyczne dotyczące zadań i ścieżki kariery menedżera produktu, a także szczegółowe wskazówki co do zarządzania produktem jako takim. Bardzo wartościową częścią publikacji są rozdziały poświęcone praktycznemu budowaniu kultury organizacji nastawionej na produkt i opartej na dobrych efektach. Pokazane tu zasady zarządzania produktem są uniwersalne - i gotowe do wdrożenia w każdej organizacji!
Książka wyjaśnia:
- jak wpada się w pułapkę budowania i w jakim stopniu zagraża to przedsiębiorstwu
- jak pracuje i co powinien osiągać idealny menedżer produktu
- jak integrować strategię produktową z wizją i misją firmy
- jak budować i rozwijać zarządzanie produktem w optymalny sposób
- jak uzyskać w organizacji nastawienie na produkt
Wartość, a nie funkcja. Efekt, a nie wynik!
Osoby które kupowały "Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)