Twórczość w przedsiębiorstwie - Onepress
ISBN: 978-8-3787-5362-9
stron: 215, Format: ebook
Data wydania: 2017-07-05
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 17,60 zł (poprzednio: 21,73 zł)
Oszczędzasz: 19% (-4,13 zł)
Tematyka niniejszej monografii dotyczy twórczości w przedsiębiorstwach. Niniejsza książka powstała wskutek ciekawości poznawczej dotyczącej natury twórczości organizacyjnej oraz jej strategicznej roli w przedsiębiorstwie. Współczesne przedsiębiorstwa stają wobec znaczących wyzwań strategicznych, które powstają na tle interakcji dynamicznych, złożonych czynników ekonomicznych, społecznych, technologicznych, politycznych i kulturowych. W ślad za tym pojawia się wyzwanie dla tych konwencjonalnych teorii organizacji i koncepcji zarządzania, które starały się przewidywać strategiczne zachowania przedsiębiorstw oraz wyjaśniać osiągany poziom efektywności organizacyjnej. Całość monografii składa się z dwóch podstawowych części osadzonych w naukach o zarządzaniu. Pierwsza z nich obejmuje dwa rozdziały, w których przedstawiono podstawy współczesnego myślenia o twórczości w przedsiębiorstwach pod kątem obustronności organizacyjnej. Trzeci i czwarty rozdział mają charakter empiryczny. Zaprezentowano w nich metodykę i interpretację wyników przeprowadzonych badań.
Osoby które kupowały "Twórczość w przedsiębiorstwie", wybierały także:
- Układ wielkości organizacyjnych. Koncepcja metodologiczna badania rzeczywistości organizacyjnej 38,33 zł, (6,90 zł -82%)
- Etyka pracy. Przekonania wartościujące pracę a zaangażowanie pracowników 38,33 zł, (6,90 zł -82%)
- Kompendium zarządzania szkoleniami 14,50 zł, (2,90 zł -80%)
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)