reklama - zainteresowany?

Turysta senior na rynku usług hotelarskich - Onepress

Turysta senior na rynku usług hotelarskich
ebook
Autor: Agnieszka Sawińska, Marta Sidorkiewicz, Anna Tokarz-Kocik
ISBN: 978-83-65648-30-3
stron: 108, Format: ebook
Data wydania: 2018-09-21
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 33,30 zł

Dodaj do koszyka Turysta senior na rynku usług hotelarskich

Tagi: Zarządzanie

„Niniejsza monografia dotyczy bardzo ważnego i aktualnego problemu wynikającego ze starzenia się społeczeństwa w krajach emitujących ruch turystyczny, w tym w Polsce, i związanych z tym problemów dostosowania usług do potrzeb turystów seniorów. Autorki prezentują najnowsze zagadnienia związane z tendencjami i rozwojem rynku usług hotelarskich, odnoszą się do nowych trendów, zmian pokoleniowych, nowych potrzeb turystów seniorów, a także ich podziału na różne segmenty.
(…) Poruszana w monografii tematyka może być interesująca dla różnych kręgów odbiorców reprezentujących zarówno stronę praktyczną rynku usług hotelarskich, jak też osób pragnących poszerzyć swoją wiedzę teoretyczną na ten temat”.

Z recenzji prof. nadzw. UEP dr hab. Agnieszki Niezgody
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Dodaj do koszyka Turysta senior na rynku usług hotelarskich

 

Osoby które kupowały "Turysta senior na rynku usług hotelarskich", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Turysta senior na rynku usług hotelarskich

Spis treści

Turysta senior na rynku usług hotelarskich eBook -- spis treści

Wstęp

1. Senior na rynku usług turystycznych

  • 1.1. Starzenie się społeczeństwa jako ważna determinanta zmian na rynku turystycznym
  • 1.2. Klasyfikacja seniorów na rynku turystycznym
  • 1.3. Aktywność turystyczna seniorów
  • 1.4. Preferencje seniorów jako wyznacznik działań przedsiębiorstw turystycznych

2. Rola potrzeb i oczekiwań turystów seniorów w kreowaniu produktu hotelarskiego

 

  • 2.1. Teoretyczne aspekty rynku usług hotelarskich
  • 2.2. Elementy produktu hotelarskiego dedykowanego turystom seniorom. Ujęcie teoretyczno-empiryczne
    • 2.2.1. Znaczenie lokalizacji obiektu hotelarskiego dla turystów seniorów
    • 2.2.2. Przystosowanie infrastruktury obiektu hotelarskiego do potrzeb i oczekiwań turystów seniorów
    • 2.2.3. Dostosowanie usług obiektów hotelarskich do potrzeb i oczekiwań turystów seniorów
  • 2.3. Wybrane typy obiektów hotelarskich spełniające potrzeby i oczekiwania turystów seniorów
    • 2.3.1. Obiekty hotelarskie „przyjazne dorosłym”
    • 2.3.2. Obiekty hotelarskie typu „medical SPA”

3. Gospodarowanie kapitałem ludzkim w hotelarstwie w aspekcie zmian demograficznych

 

  • 3.1. Wpływ zmian demograficznych na rynek pracy w hotelarstwie
  • 3.2. Działania retencyjne jako instrument kształtowania kadr hotelarskich na potrzeby obsługi turystów seniorów
  • 3.3. Znaczenie personelu hotelu w obsłudze turystów seniorów
  • 3.4. Miejsce personelu w komunikacji marketingowej hotelu adresowanej do segmentu turystów seniorów

Zakończenie


Bibliografia

 

Dodaj do koszyka Turysta senior na rynku usług hotelarskich

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.