reklama - zainteresowany?

Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy - Onepress

Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy
Autor: Raynor Michael E., Ahmed Mumtaz
Tłumaczenie: Halaba Małgorzata, Lipa Michał
ISBN: 978-8-3639-9314-6
stron: 384, okładka: miękka
Data wydania: 2015-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 38,02 zł (poprzednio: 49,38 zł)
Oszczędzasz: 23% (-11,36 zł)

Dodaj do koszyka Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy

Tagi: Zarządzanie

Jak stworzyć firmę na mocnych fundamentach i prowadzić ją od sukcesu do sukcesu?

To pytanie zadaje sobie każdy menedżer, a jeszcze więcej osób - doradców, ekspertów, analityków - każdego dnia dostarcza na nie odpowiedzi. I to całkiem różnych. Większość wskazówek i złotych rad jednak nie działa, bo rzadko kiedy w swym sposobie myślenia o przyczynach sukcesu wielkich organizacji, teoretycy zarządzania uwzględniają element przypadku.

Michael E. Raynor i Mumtaz Ahmed zamiast wróżyć z fusów, wybrali ilościowe podejście do tematu. Przyjrzeli się uważnie badaniom prowadzonym przez 40 lat na 25 tysiącach przedsiębiorstw notowanych na amerykańskich giełdach. Ustalili, że to, co łączy firmy odnotowujące świetne wyniki, to sposób działania, który opiera się na trzech regułach. Po pierwsze: jakość ważniejsza niż niska cena. Po drugie: przychody ważniejsze niż koszty. Po trzecie: nie ma innych reguł.

Dodaj do koszyka Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy

 

Osoby które kupowały "Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy

Spis treści

Dodaj do koszyka Trzy reguły. Jak myślą wyjątkowe firmy

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.