reklama - zainteresowany?

Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja, reklamacje - Onepress

Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja, reklamacje
ebook
Autor: Wojciech Budzyński
ISBN: 978-8-3756-1712-2
stron: 264, Format: ebook
Data wydania: 2017-04-14
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 27,92 zł (poprzednio: 34,47 zł)
Oszczędzasz: 19% (-6,55 zł)

Dodaj do koszyka Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja, reklamacje

Tagi: Zarządzanie

"To praktyczna i narzędziowa książka adresowana do specjalistów i me-nedżerów odpowiedzialnych w firmach za wszelkie aspekty krajowego oraz międzynarodowego transportu towarów.
Dr Wojciech Budzyński jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada bogate doświadczenie menedżerskie w kraju i za granicą, prowadzi szkolenia dla firm, a ponadto jest autorem ponad 50 książek.
Nakładem wydawnictwa Poltext ukazały się dwie inne książki autorstwa Dr Wojciecha Budzyńskiego: „Eksport w przedsiębiorstwie” oraz „Zakupy w przedsiębiorstwie”, które stanowią łącznie swoistą trylogię poświęconą niezbędnym umiejętnościom w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem jako całością czy poszczególnymi, ważnymi jego funkcjami.
Książka ukazuje się w serii Biblioteka Nowoczesnego Menedżera."

Dodaj do koszyka Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja, reklamacje

 

Osoby które kupowały "Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja, reklamacje", wybierały także:

  • Układ wielkości organizacyjnych. Koncepcja metodologiczna badania rzeczywistości organizacyjnej
  • Etyka pracy. Przekonania wartościujące pracę a zaangażowanie pracowników
  • Kompendium zarządzania szkoleniami
  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking

Dodaj do koszyka Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja, reklamacje

Spis treści

Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja, reklamacje eBook -- spis treści

"       Okładka
        Strona tytułowa
        Strona redakcyjna
        Spis treści
        Wprowadzenie
        Rozdział 1. Transport w systemie logistycznym przedsiębiorstwa
          1.1.Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie
          1.2.System transportowo-spedycyjny przedsiębiorstwa
          1.3.Bazy informacji o przewoźnikach i spedytorach
          1.4.Giełdy transportowe
        Rozdział 2. Uwarunkowania prawno-zwyczajowe decyzji transportowych
          2.1.Konwencje przewozowe i rozporządzenia Parlamentu Europejskiego
          2.2.Umowy transportowe i spedycyjne w prawie cywilnym
          2.3.Ustawy branżowe dotyczące transportu
          2.4.Zwyczaje transportowe
          2.5.Prawo właściwe w umowach transportowych
        Rozdział 3. Zawieranie umów transportowych
          3.1.Sposoby zawierania umów z przewoźnikami i spedytorami
          3.2.Umowy ramowe w transporcie i spedycji
          3.3.Ogólne warunki przewozu
          3.4.Zabezpieczanie rozstrzygania spraw spornych
        Rozdział 4. Transport drogowy
          4.1.Procedury wysyłkowe w Prawie przewozowym
          4.2.Konwencja CMR
          4.3.Dokumenty w transporcie drogowym
          4.4.Umowa ADR
        Rozdział 5. Transport kolejowy
          5.1.Procedury wysyłkowe w transporcie kolejowym
          5.2. Konwencje COTIF/CIM i SMGS
          5.3.Dokumenty w transporcie kolejowym
          5.4.Instrukcje ładunkowe kolei
        Rozdział 6. Transport morski
          6.1.Procedury wysyłkowe w transporcie morskim
          6.2.Reguły Hasko-Visbijskie i nowe Reguły Rotterdamskie
          6.3.Dokumenty w transporcie morskim
          6.4.Kodeks morski
        Rozdział 7. Transport lotniczy
          7.1.Procedury wysyłkowe w transporcie lotniczym
          7.2.Konwencja Montrealska
          7.3.Dokumenty w transporcie lotniczym
          7.4.Stowarzyszenia IATA i ICAO
        Rozdział 8. Współpraca ze spedytorem
          8.1.Zakres usług spedycyjnych
          8.2.Procedury współpracy ze spedytorem
          8.3.Dokumenty spedycyjne
          8.4.Uzanse OPWS 2010
          8.5.Organizacje FIATA i CLECAT
        Rozdział 9. Negocjowanie bazy dostawy według Incoterms 2010  
          9.1.Baza dostawy  
          9.2.Terminy uniwersalne w Incoterms 2010
          9.3.Terminy morskie w Incoterms 2010  
          9.4.Procedury bezpieczeństwa w transporcie
9.5.Terminy Combiterms 2011 i RAFTD
          9.6.Zasady negocjowania bazy dostawy
        Rozdział 10. Ryzyko i ubezpieczenia w transporcie
          10.1.Ryzyko transportowe
          10.2.Ubezpieczenia cargo
          10.3.Klauzula ICC A
          10.4.Klauzula ICC B
          10.5.Klauzula ICC C
          10.6.Ubezpieczenia OCP i OCS
        Rozdział 11. Dokumenty transportowe w akredytywie
          11.1.Dokumenty transportowe a baza dostawy
          11.2.Wymagania dotyczące dokumentów w zwyczajach UCP 600
          11.3.Weryfikacja dokumentów przez bank według zwyczajów
          11.4.Postępowanie w przypadku błędów w dokumentach transportowych
        Rozdział 12. Procedury reklamacyjne wobec przewoźników i spedytorów
          12.1.Specyfika i rodzaje reklamacji transportowych
          12.2.Siła wyższa jako zwolnienie od odpowiedzialności
          12.3.Procedury reklamacyjne w Rozporządzeniu Ministra Transportu
          12.4.Reklamacje wobec spedytorów według OPWS 2010
          12.5.Problem winy spedytora w wyborze podwykonawcy
        Rozdział 13. Reklamacje w transporcie drogowym
          13.1.Dochodzenie reklamacji drogowych według Prawa przewozowego
          13.2.Reklamacje w transporcie drogowym według Konwencji CMR
          13.3.Tryb zabezpieczenia roszczenia przy załadunku
          13.4.Tryb postępowania przy zgłaszaniu reklamacji
          13.5.Załatwianie reklamacji przez przewoźnika
Rozdział 14. Reklamacje w transporcie kolejowym, morskim i lotniczym
          14.1.Dochodzenie reklamacji kolejowych według Prawa przewozowego
          14.2.Reklamacje kolejowe według Konwencji COTIF/CIM
          14.3.Kolejowe procedury reklamacyjne w Konwencji SMGS
          14.4.Reklamacje morskie według Konwencji RHV
          14.5.Planowane procedury morskie w Regułach Rotterdamskich
          14.6.Reklamacje w transporcie lotniczym
        Zakończenie
        Załączniki
          1. Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (wyciąg)
          2.Ogólne Polskie Warunki Spedycyjne 2010 – OPWS 2010 opracowane przez Polską Izbę Spedycji i Logistyki (wyciąg)
        Bibliografia
"

 

Dodaj do koszyka Transport w przedsiębiorstwie. Logistyka, spedycja, reklamacje

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.