reklama - zainteresowany?

Traf w sedno. Jak mówić, aby przekonać - Onepress

Traf w sedno. Jak mówić, aby przekonać
mp3
Autor: Bill McGowan, Alisa Bowman
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
ISBN: 978-83-808-7229-5
stron: 278, Format: mp3
Data wydania: 2017-10-04
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 29,90 zł

Dodaj do koszyka Traf w sedno. Jak mówić, aby przekonać

Tagi: Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje | Obsługa klienta

SPRAWNA, PEWNA I SKUTECZNA KOMUNIKACJA
Czy zdarzyÅ‚o ci siÄ™ żaÅ‚ować: „dlaczego wtedy tego nie powiedziaÅ‚em?”, „dlaczego nie zareagowaÅ‚em w taki sposób?”. Czy zastanawiasz siÄ™, co by siÄ™ staÅ‚o, gdybyÅ› w pewnych sytuacjach powiedziaÅ‚ coÅ› innego bÄ…dź w inny sposób? Być może sfinalizowaÅ‚byÅ› transakcjÄ™, dostaÅ‚ awans lub kupiÅ‚ samochód?
W przeÅ‚omowych chwilach naszego życia sÅ‚owa liczÄ… siÄ™ czÄ™sto w równym stopniu jak czyny. Powiedzieć stosownÄ… rzecz, adekwatnym tonem, w odpowiednim momencie – czÄ™sto to wÅ‚aÅ›nie od tego zależy sukces. Takie chwile zdarzajÄ… siÄ™ zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Bill McGowan, wybitny ekspert ds. mediów, w książce Traf w sedno wyjaÅ›nia strategie przekazywania skutecznych komunikatów. Przedstawia w tym celu siedem zasad, a wÅ›ród nich:
ZasadÄ™ Scorcese: Wykorzystaj element wizualny, by przykuć uwagÄ™ odbiorców. ZostaÅ„ reżyserem filmu, który bÄ™dzie siÄ™ rozgrywać w wyobraźni twojego sÅ‚uchacza.  Zasada niesiedzenia na ogonie: Unikaj werbalnych stÅ‚uczek i zawodowych katastrof, utrzymujÄ…c bezpiecznÄ… odlegÅ‚ość konwersacyjnÄ… od rozmówcy. W razie wÄ…tpliwoÅ›ci przestaÅ„ mówić i zacznij sÅ‚uchać.  Zasada sosu do makaronu: Walcz z nudÄ…, maksymalnie skracajÄ…c swoje przesÅ‚anie. Zadbaj o to, aby przekaz byÅ‚ z jednej strony możliwie krótki, z drugiej zaÅ› maksymalnie treÅ›ciwy.  DziÄ™ki książce Traf w sedno dowiesz siÄ™, jak unikać komunikacyjnych puÅ‚apek. Siedem zasad przekonywania to bardzo skuteczne rady, które Å‚atwo sobie przyswoić, Å‚atwo wdrożyć i Å‚atwo biegle opanować. DziÄ™ki nim zaczniesz siÄ™ posÅ‚ugiwać wÅ‚aÅ›ciwym jÄ™zykiem – zarówno na poziomie werbalnym, jak i niewerbalnym – to natomiast spowoduje, że bÄ™dziesz bardziej pewny siebie, bardziej zdecydowany i skuteczniejszy. BÄ™dziesz potrafiÅ‚ wzbudzić zainteresowanie odbiorcy i trafić do niego z przesÅ‚aniem, które na dÅ‚ugo pozostanie w jego pamiÄ™ci.

 

Dodaj do koszyka Traf w sedno. Jak mówić, aby przekonać

 

Osoby które kupowały "Traf w sedno. Jak mówić, aby przekonać", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Traf w sedno. Jak mówić, aby przekonać

Spis treści

Traf w sedno. Jak mówić, aby przekonać Audiobook -- spis treści

1 Wprowadzenie
2 Rozdział 1. Język sukcesu
3 Rozdział 2. Zasady przekonywania
4 RozdziaÅ‚ 3. Zasada NagÅ‚ówka
5 Rozdział 4. Zasada Scorsese
6 Rozdział 5. Zasada Sosu do Makaronu
7 Rozdział 6. Zasada Braku Pośpiechu
8 Rozdział 7. Zasada Przekonania
9 Rozdział 8. Zasada Ciekawości
10 Rozdział 9. Zasada Drapera
11 Rozdział 10. Radzenie sobie przed publicznością
12 Rozdział 11. Siedem zasad w pracy
13 Rozdział 12. Siedem zasad w życiu prywatnym
14 Rozdział 13. Siedem zasad i ty
15 SÅ‚owniczek
16 O autorze

 

Dodaj do koszyka Traf w sedno. Jak mówić, aby przekonać

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.