reklama - zainteresowany?

Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym 11 - Onepress

Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym 11
ebook
Autor: Aldona Frączkiewicz-Wronka, Jerzy Gołuchowski
ISBN: 978-83-724-6745-4
stron: 428, Format: ebook
Data wydania: 2017-06-05
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 39,83 zł (poprzednio: 49,17 zł)
Oszczędzasz: 19% (-9,34 zł)

Dodaj do koszyka Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym 11

Tagi: Zarządzanie

Wiedza i identyfikacja procesu jej rozprzestrzeniania jest jednym z najważniejszym tematów podejmowanych w odniesieniu do zarządzania organizacjami. Zdefiniowanie wiedzy jako zasobu organizacji jest niezwykle trudne, ale większość definicji wskazuje na jej charakterystyczne cechy, którymi są między innymi ścisła przynależność do człowieka, powiązanie z procesem myślenia (często twórczego), efekt doświadczania, kontekstowe powiązania informacji. Sama wiedza jest przedstawiana najczęściej jako: powiązanie informacji z ich zrozumieniem, efekt myślowego przetworzenia informacji i doświadczeń oraz uczenia się, ogół wiadomości człowieka, odzwierciedlenie stanu rzeczywistości w umyśle człowieka lub też potwierdzone przekonanie. Prezentowana publikacja została podzielone na trzy części: Część I: Technologiczne aspekty zarządzania organizacjami publicznymi, w której przedstawiono uwarunkowania rozwoju zastosowań wiedzy w zarządzaniu publicznym oraz zastosowanie rozwiązań IT do wspomagania zarządzania. Część II: Zastosowanie koncepcji zarządzania wiedzą w jednostkach ochrony zdrowia zawiera opracowania, w których opisano zastosowanie technologii informatycznych w zarządzaniu podmiotami sektora ochrony zdrowia w wybranych krajach i w Polsce. Część III: Zastosowanie koncepcji zarządzania wiedzą w innych jednostkach sektora publicznego teoria i praktyka, w której znalazły miejsce opracowania dotyczące zastosowania narzędzi inteligentnego gromadzenia i wyszukiwania informacji w różnych organizacjach.

Dodaj do koszyka Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym 11

 

Osoby które kupowały "Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym 11", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym 11

Spis treści

Dodaj do koszyka Technologie wiedzy w zarządzaniu publicznym 11

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.