reklama - zainteresowany?

Techniki pokonywania problemów - Onepress

Techniki pokonywania problemów
Autor: Steve Smith
Tytuł oryginału: Solve that Problem!
Tłumaczenie: Krzysztof Masłowski
ISBN: 83-7361-592-X
stron: 120, Format: 122x194, okładka: miękka
Data wydania: 2004-09-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 19,90 zł

Dodaj do koszyka Techniki pokonywania problemów

Tagi: Kompetencje osobiste

Ten przystępny i przejrzysty przewodnik zawiera wszystko to, co powinieneś wiedzieć o ponad trzydziestu metodach, za pomocą których możesz z powodzeniem rozwiązywać problemy.

Jeżeli odczuwasz potrzebę ciągłego doskonalenia, sięgnij po tę książkę. Prezentowane w niej techniki pomogą Ci osiągać zamierzone rezultaty, pokonywać bariery, jakie napotykasz w trakcie realizacji zadania. Większość problemów możesz rozwiązać samodzielnie, przełamując schematy tkwiące w obranym sposobie myślenia.

Książka zawiera opis prostych i praktycznych narzędzi, które pozwalają na efektywne działanie w pracy indywidualnej bądź grupowej. Jest podzielona na części odpowiadające głównym etapom procesu doskonalenia i rozwiązywania problemów:

  • okreÅ›lanie wymagaÅ„ i definiowanie problemu;
  • zbieranie danych;
  • analiza problemu;
  • tworzenie idei i obmyÅ›lanie rozwiÄ…zaÅ„ alternatywnych;
  • podejmowanie decyzji;
  • planowanie dziaÅ‚aÅ„.

Przy każdej z opisanych metod znajdziesz przykłady i sposoby zastosowania -- wszystko, co niezbędne, aby pokonywać problemy i realizować zadania, które na pierwszy rzut oka mogą wydawać się niewykonalne.

Dodaj do koszyka Techniki pokonywania problemów

 

Osoby które kupowały "Techniki pokonywania problemów", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Techniki pokonywania problemów

Spis treści

Techniki pokonywania problem

Dodaj do koszyka Techniki pokonywania problemów

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.