reklama - zainteresowany?

Techniki negocjacji i wywierania wpływu - Onepress

Techniki negocjacji i wywierania wpływu
mp3
Autor: Michał Chmielecki
ISBN: 978-83-283-7599-4
stron: 232, Format: mp3
Data wydania: 2021-01-18
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 14,90 zł (poprzednio: 43,82 zł)
Oszczędzasz: 66% (-28,92 zł)

Dodaj do koszyka Techniki negocjacji i wywierania wpływu

Tagi: Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje

Porozmawiajmy...

Prowadzenie biznesu bez umiejętności negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszą właściciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego działu, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysłuchania potrzeb drugiej strony, a następnie do wypracowania rozwiązania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, długotrwałych relacji, pozwalających w efekcie zwiększać wpływy i zyski przedsiębiorstwa.

Ta książka wyczerpująco wyjaśnia, na czym polegają profesjonalnie prowadzone negocjacje, oraz podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze pamiętać. Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominąć. Pozwala zrozumieć wagę planowania procesu negocjacyjnego i dobrze przygotować się do dyskusji. Nie zabrakło omówienia najważniejszych metod wywierania wpływu oraz skutecznych sposobów na nawiązywanie szczerych i długotrwałych relacji, a także wskazówek, jak radzić sobie z własnymi emocjami i niwelować pojawiające się przy okazji negocjacji konflikty.

Dodaj do koszyka Techniki negocjacji i wywierania wpływu

 

Osoby które kupowały "Techniki negocjacji i wywierania wpływu", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Techniki negocjacji i wywierania wpływu

Spis treści

Dodaj do koszyka Techniki negocjacji i wywierania wpływu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.