reklama - zainteresowany?

Techniki negocjacji i wywierania wpływu - Onepress

Techniki negocjacji i wywierania wpływu
Autor: Michał Chmielecki
ISBN: 978-83-283-7236-8
stron: 232, Format: 140x208, okładka: miękka
Data wydania: 2020-11-24
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 44,90 zł

Dodaj do koszyka Techniki negocjacji i wywierania wpływu

Tagi: Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje

Porozmawiajmy...

Prowadzenie biznesu bez umiejÄ™tnoÅ›ci negocjowania jest prawie niemożliwe. Negocjować muszÄ… wÅ‚aÅ›ciciele firm, menedżerowie i kierownicy oraz pracownicy każdego dziaÅ‚u, który ma kontakt z klientami lub dostawcami. Zdolność do uważnego wysÅ‚uchania potrzeb drugiej strony, a nastÄ™pnie do wypracowania rozwiÄ…zania korzystnego i dla nas, i dla partnera biznesowego stanowi warunek budowania owocnych, dÅ‚ugotrwaÅ‚ych relacji, pozwalajÄ…cych w efekcie zwiÄ™kszać wpÅ‚ywy i zyski przedsiÄ™biorstwa.

Ta książka wyczerpujÄ…co wyjaÅ›nia, na czym polegajÄ… profesjonalnie prowadzone negocjacje, oraz podpowiada, z których technik negocjacyjnych warto korzystać i o jakich zasadach negocjatorskich należy zawsze pamiÄ™tać. Wskazuje, które tematy warto poruszać w rozmowie biznesowej, a które lepiej pominąć. Pozwala zrozumieć wagÄ™ planowania procesu negocjacyjnego i dobrze przygotować siÄ™ do dyskusji. Nie zabrakÅ‚o omówienia najważniejszych metod wywierania wpÅ‚ywu oraz skutecznych sposobów na nawiÄ…zywanie szczerych i dÅ‚ugotrwaÅ‚ych relacji, a także wskazówek, jak radzić sobie z wÅ‚asnymi emocjami i niwelować pojawiajÄ…ce siÄ™ przy okazji negocjacji konflikty.

Dodaj do koszyka Techniki negocjacji i wywierania wpływu

 

Osoby które kupowały "Techniki negocjacji i wywierania wpływu", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Techniki negocjacji i wywierania wpływu

Spis treści

Dodaj do koszyka Techniki negocjacji i wywierania wpływu

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.