TRZY OZNAKI PRACY, KTÓRA NIE DAJE SZCZĘŚCIA - Onepress
Tłumaczenie: Michał Staszczak
ISBN: 978-83-774-6446-5
Format: mp3
Data wydania: 2012-10-05
Księgarnia: Onepress
Cena książki: 29,90 zł
W tej szóstej i najbardziej oczekiwanej opowieści autor bestsellerów z listy New York Timesa, Patrick Lencioni, podejmuje najbardziej uniwersalny temat: brak poczucia szczęścia w pracy i prezentuje rewolucyjny, a jednak niezwykle prosty model działania, który pozwala na uzyskanie satysfakcji z każdej pracy. Lencioni przedstawia niezwykle interesującą opowieść o Brianie Baileyu, przedwcześnie emerytowanym menedżerze, który poszukuje sensu w swojej karierze i życiu. Poprzez serię zaskakujących wydarzeń z gabinetu uznanej firmy trafia na stok narciarski Lake Tahoe, a stamtąd pod okienko obsługi zmotoryzowanych we włoskiej restauracji. Dzięki tym doświadczeniom Brian odkrywa trzy uniwersalne przyczyny nieszczęścia i frustracji w pracy i narzędzia pozwalające je pokonać. Próbując przekonać bankiera inwestycyjnego o znaczeniu satysfakcji w pracy i motywując kierowcę w pizzerii do lepszego traktowania klientów, Brian musi stawić czoła różnym aspektom własnej osobowości oraz osobowości innych ludzi, które sprawiają, że brak poczucia szczęścia w pracy jest zjawiskiem tak powszechnym w wielu organizacjach.Bez względu na to, czy jesteś kierownikiem, który chce zapewnić firmie kulturową przewagę konkurencyjną, menedżerem próbującym zaangażować i zmotywować swoich pracowników, czy też pracownikiem poszukującym spełnienia w pracy, niniejsza książka zapewni natychmiastową ulgę i nadzieję. OPINIE Książka, którą czyta się z wypiekami na twarzy i która ujawnia tajemnicę satysfakcji z pracy. Nieważne, czy zarządzasz sześcioma, czy sześćdziesięcioma ludźmi ta książka to lektura obowiązkowa. Trevor Fetter, prezes i dyrektor naczelny w Tenet Healthcare Corporation W morzu podobnych do siebie książek na temat angażowania i inspirowania pracowników Lencioni rzuca nam prawdziwe koło ratunkowe. Jego książka jest wspaniałym dziełem, które polecam liderom i wszystkim, którzy próbują wprowadzić do swojej pracy poczucie osobistej satysfakcji. Kevin D. Wilde, wiceprezes, dyrektor działu szkoleń w General Mills, Inc. Lencioni uczy wszystkich przywódców tego świata techniki, która zapewnia niezwykłą lojalność i wyniki. Ta prosta książka może zmienić naprawdę wszystko. Robert W. Savage, dyrektor wykonawczy w Taco Bell Corporation Uwielbiam tę mądrą i wnikliwą książkę! Przypomina ona kierownikowi, każdemu kierownikowi na każdym poziomie, dlaczego w ogóle zostali kierownikami. Greg Cross, wiceprezes Hilton Hotels Corporation
Osoby które kupowały "TRZY OZNAKI PRACY, KTÓRA NIE DAJE SZCZĘŚCIA ", wybierały także:
- Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Szef, który myśli, bo warto i się opłaca 58,64 zł, (12,90 zł -78%)
- Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy 64,78 zł, (14,90 zł -77%)
- Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi 53,75 zł, (12,90 zł -76%)
Spis treści
TRZY OZNAKI PRACY, KTÓRA NIE DAJE SZCZĘŚCIA Audiobook -- spis treści
- Strona tytułowa
- Strona redakcyjna
- Dedykacja
- Wprowadzenie
- Bajka
- Szok
- Część pierwsza. Kierownik
- Część druga. Emerytura
- Część trzecia. Eksperyment
- Część czwarta. Działanie w praktyce
- Model
- Praca, która nie przynosi szczęścia
- Koszty braku poczucia szczęścia w pracy
- Trzy oznaki
- Zarządzanie ludźmi w sposób, który pozwoli im znaleźć zadowolenie z pracy korzyści i przeszkody
- Badanie i rozwiązywanie przyczyn braku poczucia szczęścia w pracy
- Studia przypadków
- Podejmujemy działania
- Zarządzanie jako misja
- Podziękowania
- O autorze
- Spis treści