reklama - zainteresowany?

Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci - Onepress

Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci
Autor: Dan Ciampa
Tytuł oryginału: Taking Advice: How Leaders Get Good Counsel And Use It Wisely
Tłumaczenie: Daria Kuczyńska-Szymala
ISBN: 978-83-246-0918-5
stron: 280, Format: A5, okładka: twarda
Data wydania: 2007-06-19
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 49,00 zł

Dodaj do koszyka Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci

Tagi: Zarządzanie

Jak zarządzający przepłacają za konsultacje
i dlaczego tak mało dostają w zamian?

  • Znajdowanie odpowiednich doradców
  • Schematy współpracy zarządzających z konsultantami
  • Studium przypadku: konflikty na linii lider -- doradca

"Sami nie damy rady. Wezwijmy konsultantów z zewnątrz. Słono zapłacimy, ale oni rozwiążą problem".
Nic z tego! Takie myślenie jest dla firmy destruktywne. Dzieła zniszczenia najczęściej dokonują nie konsultanci, ale zarządzający -- ostatecznie ci pierwsi tylko proponują określone rozwiązania. Decyzje podejmuje kto inny. Czy to nie zatrważające, że firmy konsultingowe mnożą się jak grzyby po deszczu i pobierają zawrotne honoraria, a doradztwo i tak często kończy się nieporozumieniem?

Ta książka uświadamia problemy we wzajemnej współpracy zarówno zarządzającym, jak i konsultantom. Jej autor, Dan Ciampa, były doradca specjalny Sekretarza Skarbu USA i prezes jednej z największych w Ameryce firm konsultingowych, omawia prawdziwe przypadki udanych i nieudanych projektów w tym zakresie. Opisuje najczęściej popełniane błędy jednej i drugiej strony oraz przedstawia formułę skutecznego doradztwa w biznesie.

Z tej książki dowiesz się:

  • jak rozróżniać dobrych i złych doradców,
  • jakie problemy konsultanci z zewnątrz są w stanie rozwiązać,
  • jak liderzy swoimi postawami utrudniają im pracę,
  • kiedy wystarczy jeden konsultant, a kiedy potrzebny jest cały zespół,
  • dlaczego nawet najlepsi liderzy potrzebują dobrych doradców.

Dodaj do koszyka Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci

 

Osoby które kupowały "Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci", wybierały także:

  • Od hierarchii do turkusu, czyli jak zarządzać w XXI wieku
  • Firma jako CAŁOŚĆ. Porządkowanie chaosu korporacyjnego/Corporate Global Thinking
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy
  • Lepszy pracodawca. Jak autentyczny employer branding zmienia biznes, rynek pracy i ludzi

Dodaj do koszyka Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci

Spis treści

Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci -- spis treści

Przedmowa (9)

1. Paradoks pomocy (23)

2. O tym, jak dobrzy liderzy nie potrafią korzystać z rad (39)

3. Nowa struktura korzystania z rad (91)

4. Rodzaje rad: strategiczne, operacyjne, dotyczące nieformalnych układów i osobiste (121)

5. Typy doradców: eksperci, doświadczeni doradcy, słuchacze i partnerzy (155)

6. Sztuka zachowania równowagi (187)

7. Postawa i zachowanie najlepszych odbiorców rad (207)

8. Słuchanie, czyli podstawowa umiejętność, oraz inne kluczowe czynniki sukcesu (233)

Posłowie. Do dalszych rozważań (261)

Literatura (265)

O autorze (271)

Skorowidz (273)

Dodaj do koszyka Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.