reklama - zainteresowany?

Sztuka wystapień publicznych - Onepress

Sztuka wystapień publicznych
Autor: Leszek Leopold Kazimierski
ISBN: 978-8-3778-8282-5
stron: 200, okładka: miękka
Data wydania: 2013-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 30,40 zł (poprzednio: 39,48 zł)
Oszczędzasz: 23% (-9,08 zł)

Dodaj do koszyka Sztuka wystapień publicznych

Tagi: Kompetencje osobiste

Opanuj tremÄ™, wykorzystaj mowÄ™ ciaÅ‚a i techniki perswazji. Stwórz przekonujÄ…ce wystÄ…pienie! Poznaj sekrety doÅ›wiadczonego mówcy i naucz siÄ™ wystÄ™pować w sposób interesujÄ…cy i bÅ‚yskotliwy! Opanuj tremÄ™ i Å›wiadomie używaj mowy swego ciaÅ‚a. Wykorzystaj techniki perswazji przydatne w kontakcie zarówno z mniejszÄ…, jak i wiÄ™kszÄ… grupÄ… odbiorców. Dobierz odpowiednie pomoce wspierajÄ…ce twoje wystÄ…pienie i oczaruj sÅ‚uchaczy!

 

Dzięki lekturze poradnika:

- przekonasz się, jaką rolę odgrywa pierwsze wrażenie i właściwa autoprezentacja

- przygotujesz plan swojego wystąpienia, a także wybierzesz odpowiednie pomoce techniczne

- dowiesz się, jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami podczas prezentacji

- nauczysz siÄ™ dostosowywać formÄ™ i styl wypowiedzi do oczekiwaÅ„ odbiorców

- stworzysz ciekawÄ… i profesjonalnÄ… prezentacjÄ™ multimedialnÄ…, która uzupeÅ‚ni twoje wystÄ…pienie

 

Leszek Leopold Kazimierski szkoleniowiec, trener i coach. WykÅ‚adowca w Katedrze Unesco na UJ. Felietonista i autor specjalistycznych poradników. Ekspert w dziedzinie etykiety i protokoÅ‚u dyplomatycznego, komunikacji interpersonalnej, prezentacji i autoprezentacji.

Dodaj do koszyka Sztuka wystapień publicznych

 

Osoby które kupowały "Sztuka wystapień publicznych", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myÅ›li, bo warto i siÄ™ opÅ‚aca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Sztuka wystapień publicznych

Spis treści

Dodaj do koszyka Sztuka wystapień publicznych

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.