reklama - zainteresowany?

Sztuka strategii - Onepress

Sztuka strategii
ebook
Autor: Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff
ISBN: 978-8-3774-6192-1
stron: 496, Format: ebook
Data wydania: 2009-09-25
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 55,90 zł

Dodaj do koszyka Sztuka strategii

Tagi: Zarządzanie

Księga mądrości, która pomoże ci wygrywać w biznesie i w życiu prywatnym. Teoria gier. Być może coś o niej słyszałeś lub może widziałeś film Piękny umysł i zacząłeś się zastanawiac, jak owa teoria może ci pomóc w rozegraniu własnego życia. Ta książka powie, jak to zrobić. Pamiętasz, jak ostatnio targowałeś się z własnym dzieckiem, o której godzinie powinno pójść spać? A może zastanawiasz się właśnie, jak twoja firma powinna zareagować na cięcie cen rywala? Czy udało ci się kiedykolwiek dotrzymać postanowień noworocznych? Każdy z nas codziennie napotyka niezliczoną ilość sytuacji, które wymagają strategicznego działania. Możesz jakoś brnąć dalej w nadziei na łut szcześcia, albo możesz dowiedzieć się, jak rozpoznawać, a nawet przewidywać, takie sytuacje i nauczyć się, jak wtedy reagować. Avinash K. Dixit i Barry J. Nalebuff to światowi eksperci w teorii gier. Dzięki wieloletnim doświadczeniom w nauczaniu i praktyce zrozumieli, że najlepszym sposobem wyłożenia tej nauki i przekształcenia jej w użyteczne narzędzie dnia codziennego jest zilustrowanie pojęć mnóstwem historii i przykładów. Sztuka strategii pełna jest opowieści ze świata biznesu, polityki, sportu. Znajdziesz tu coś o muzyce, coś o negocjacjach, coś o filmach. Niezależnie od tego, czy autorzy omawiają sposoby zrzucenia wagi, zdobycia upragnionej rzeczy na e-Bayu, czy też to, jak stać się lepszym negocjatorem, rodzicem, tenisistą, zawsze dostarczają czytelnikowi sporej dawki rozrywki i wnikliwych spostrzeżeń. Dzięki lekcjom zawartym w książce, dowiesz się, jak wyprowadzić rywali w pole, ale również jak znaleźć z innymi wspólny język i osiągnąć to, do czego dążysz. A jeśli chcesz grać czysto, poleć tę książkę swoim rywalom. Dzięki teorii gier nauczysz się strategicznego myślenia i zaczniesz je z powodzeniem stosować w swoim życiu. To sztuka przechytrzenia przeciwnika, gdy wiemy, że on próbuje zrobić to samo. To sztuka rozpoznania prawdziwych intencji innych na podstawie tego, co robią, a nie tylko mówią. To sztuka przewidywania, jak postąpią inni, pozwalająca ci z wyprzedzeniem wybrać najlepsze działanie. W ten sposób nikt cię nie zaskoczy. I wreszcie, równie ważne, to sztuka współpracy z innymi, nawet gdy ich pobudki są czysto egoistyczne. O AUTORACH Avinash Dixit wykłada ekonomię na Uniwersytetcie Princeton. Zajmuje tam stanowisko profesorskie funduszu Johna J.F. Sherrerda. Barry Nalebuff wykłada ekonomię w Yale School of Management. Zajmuje tam stanowisko profesorskie funduszu Miltona Steinabacha. Dixit jest jednym z najwybitniejszych naukowców i wykładowców wśród ekonomistów. Nalebuff wykorzystuje teorię gier w pracy konsultanta. Jest również współzałożycielem jednej z najprężniej rozwijających się firm w Stanach Zjednoczonych Honest Tea.

Dodaj do koszyka Sztuka strategii

Spis treści

Sztuka strategii eBook -- spis treści

  • Okładka
  • Strona tytułowa
  • Strona redakcyjna
  • Dedykacja
  • PRZEDMOWA
  • WSTĘP Jak ludzie powinni zachowywać się w społeczeństwie?
  • CZĘŚĆ I
    • Rozdział 1. Dziesięć opowieści na temat strategii
    • Rozdział 2. Gry, które można rozwiązać za pomocą wnioskowania wstecznego
    • Rozdział 3. Dylematy więźniów i jak je rozwiązać
    • Rozdział 4. Piękna równowaga
  • CZĘŚĆ II
    • Rozdział 5. Wybór i szansa
    • Rozdział 6. Posunięcia strategiczne
    • Rozdział 7. Uwiarygodnienie strategii
  • CZĘŚĆ III
    • Rozdział 8. Interpretowanie informacji i manipulowanie nią
    • Rozdział 9. Współpraca koordynacja
    • Rozdział 10. Aukcje, licytacje i konkursy
    • Rozdział 11. Negocjacje
    • Rozdział 12. Głosowanie
    • Rozdział 13. System motywacyjny
    • Rozdział 14. Studia przypadku
  • KLUCZ
  • O AUTORACH
  • Spis treści

Dodaj do koszyka Sztuka strategii

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.