reklama - zainteresowany?

Sztuka strategii. Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym - Onepress

Sztuka strategii. Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym
Autor: Avinash K. Dixit, Barry J. Nalebuff
Tłumaczenie: Gasper Dorota
ISBN: 9788380879805
okładka: miękka
Data wydania: 2020-06-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 38,02 zł (poprzednio: 49,38 zł)
Oszczędzasz: 23% (-11,36 zł)

Dodaj do koszyka Sztuka strategii. Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym

Tagi: Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje | Obsługa klienta | Twoja kariera

Teoria gier. Być może coś o niej słyszałeś lub może widziałeś film PIĘKNY UMYSŁ i zacząłeś się zastanawiać, jak owa teoria może ci pomóc w rozegraniu własnego życia. Ta książka powie, jak to zrobić.

Praca i życie prywatne to ciąg niekończących się decyzji. Każdy z nas jest strategiem, niezależnie od tego, czy nam się to podoba, czy nie.

  • Pamiętasz, jak ostatnio targowałeś się z własnym dzieckiem, o której godzinie powinno pójść spać?
  • A może zastanawiasz się właśnie, jak twoja firma powinna zareagować na cięcie cen rywala?
  • Czy udało ci się kiedykolwiek dotrzymać postanowień noworocznych?

Każdy z nas codziennie napotyka niezliczoną ilość sytuacji, które wymagają strategicznego działania. Możesz jakoś brnąć dalej w nadziei na łut szczęścia, albo możesz dowiedzieć się, jak rozpoznawać, a nawet przewidywać takie sytuacje i nauczyć się, jak wtedy reagować.

Avinash K. Dixit i Barry J. Nalebuff to światowi eksperci w teorii gier. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w nauczaniu i praktyce zrozumieli, że najlepszym sposobem wyłożenia tej nauki i przekształcenia jej w użyteczne narzędzie dnia codziennego jest zilustrowanie pojęć mnóstwem historii i przykładów.

SZTUKA STRATEGII pełna jest opowieści ze świata biznesu, polityki, sportu. Znajdziesz tu coś o muzyce, coś o negocjacjach, coś o filmach. Niezależnie od tego, czy autorzy omawiają sposoby zrzucenia wagi, zdobycia upragnionej rzeczy na eBayu, czy też to, jak stać się lepszym negocjatorem, rodzicem, tenisistą, zawsze dostarczają czytelnikowi sporej dawki rozrywki i wnikliwych spostrzeżeń.

Dzięki lekcjom zawartym w książce dowiesz się, jak wyprowadzić rywali w pole, ale również jak znaleźć z innymi wspólny język i osiągnąć to, do czego dążysz. A jeśli chcesz grać czysto, poleć tę książkę swoim rywalom.

***

Gdy już przeczytasz tę fantastyczną książkę, będziesz znał całkowicie nowe i wielce przebiegłe sposoby podejmowania decyzji. Anegdoty i przykłady w niej zawarte zadziwią cię.
Sylvia Nasar, autorka Pięknego umysłu

Przez lata zadawano mi te same pytania – co przeczytać, by nauczyć się teorii gier albo chociaż się z nią zapoznać. Wreszcie wybrałem MYŚLENIE STRATEGICZNE Dixita i Nalebuffa. Teraz mogę polecić z jeszcze większym entuzjazmem ich cudownie genialną nową książkę. A jeśli już znacie teorię gier, po prostu się nią cieszcie.
Thomas C. Shelling, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii

***

AVINASH DIXIT wykłada ekonomię na Uniwersytecie Princeton. Zajmuje tam stanowisko profesorskie funduszu Johna J.F. Sherrerda.

BARRY NALEBUFF wykłada ekonomię w Yale School of Management. Zajmuje tam stanowisko profesorskie funduszu Miltona Steinbacha.

Dixit jest jednym z najwybitniejszych naukowców i wykładowców wśród ekonomistów. Nalebuff wykorzystuje teorię gier w pracy konsultanta. Jest również współzałożycielem jednej z najprężniej rozwijających się firm w Stanach Zjednoczonych – Honest Tea.

Dodaj do koszyka Sztuka strategii. Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym

 

Osoby które kupowały "Sztuka strategii. Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Sztuka strategii. Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym

Spis treści

[ERROR]

Dodaj do koszyka Sztuka strategii. Teoria gier w biznesie i życiu prywatnym

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2024 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.