reklama - zainteresowany?

Sztuka mówienia - Onepress

Sztuka mówienia
Autor: Damon Zahariades
Tytuł oryginału: The Art Of Saying NO: How To Stand Your Ground, Reclaim Your Time And Energy, And Refuse To Be Taken For Granted (Without Feeling Guilty!)
ISBN: 978-83-283-7433-1
okładka: miękka
Data wydania: 2021-02-01
Księgarnia: Onepress

Cena książki: 23,94 zł (poprzednio: 39,90 zł)
Oszczędzasz: 40% (-15,96 zł)

Dodaj do koszyka Sztuka mówienia

Tagi: Kompetencje osobiste | Komunikacja i negocjacje | Rozwój osobisty

Sztuka mówienia "NIE". Broń swoich racji, odzyskaj kontrolę i czas, odmawiaj bez poczucia winy

Czy masz już dość ludzi, którzy biorą Cię za chłopca na posyłki? Męczy Cię już stawianie priorytetów innych przed swoimi własnymi? Dowiedz się jak odmawiać z przekonaniem, odzyskać kontrolę nad czasem i tworzyć zdrowe, zrównoważone relacje przekładające się na lepsze życie.

W książce:

  • Opowiem Ci o mojej historii człowieka, dla którego liczyło się tylko zadowolenie innych (i wyjaśnię jak zerwałem z tym nałogiem).
  • Poznasz 11 najczęstszych przyczyn tego, że mówimy „tak”, podczas gdy powinniśmy powiedzieć „nie”.
  • Zapoznasz się z 10 prostymi strategiami przemyślanego odmawiania.
  • Zrozumiesz dlaczego odmawianie nie czyni Cię złą osobą (a właściwie dlaczego jest zupełnie odwrotnie!).
  • Znajdziesz najlepszą metodę wykształcenia nawyku ustalania granic w życiu osobistym i zawodowym.
  • Sprawdzisz czy nie cierpisz na brak asertywności (i dowiesz się jak ocenić czy choroba jest już poważna).

Sztuka mówienia "NIE" pokaże Ci jak wyznaczać granice, bronić swoich racji i wzbudzać przy tym szacunek!

Dodaj do koszyka Sztuka mówienia

 

Osoby które kupowały "Sztuka mówienia ", wybierały także:

  • Mapa Agile & Scrum. Jak si
  • Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora
  • Szef, który myśli, bo warto i się opłaca
  • Elastyczne nawyki. Jak kszta
  • My

Dodaj do koszyka Sztuka mówienia

Spis treści

Dodaj do koszyka Sztuka mówienia

Code, Publish & WebDesing by CATALIST.com.pl



(c) 2005-2025 CATALIST agencja interaktywna, znaki firmowe należą do wydawnictwa Helion S.A.